Faculty of Health Sciences | Факультет наук про здоров’я

Permanent URI for this communityhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/32

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Тренинг внутренней мотивации
    (Речь, 2005) Климчук, Виталий
    В первом разделе представлены концепции внутренней мотивации, классические и современные исследования в этой сфере; обсуждаются прикладные аспекты теории внутренней мотивации — возможности ее использовании при разработке системы мотивирования персонала. Во втором разделе описаны общая структура Программы, использованные в Программе методы и методики (каузометрия, репертуарные решетки и терапия фиксированных ролей Джорджа Келли, возможности многомерного математического анализа полученных этими методами данных). В третьем разделе представлено детальное описание самой программы со всеми предлагаемыми в ней упражнениями и особенностями их использования. В четвертом разделе обсуждается анализ изменений, происходящих после завершения Программы. В приложении описан процесс проведения кластерного анализа оценочных решеток Дж. Келли в программе Statistica.
  • Thumbnail Image
    Item
    Внутрішня мотивація учбової діяльності молоді: теорія, методика, програма розвитку
    (Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014) Климчук, Віталій; Горбунова, Вікторія
    Монографія присвячена аналізу проблеми внутрішньої мотивації учбової діяльності молоді. Представлені теоретичні засади досліджень внутрішньої мотивації, наводяться описи опитувальників, спрямованих на її діагностику, а також презентується авторська комплексна методика дослідження внутрішньої мотивації, яка охоплює ситуаційний, ситуаційно-ціннісний та суб'єктно-ціннісний рівня, і дає змогу вивчити кожен із рівнів сутнісно, максимально глибоко і широко. Розроблена методика дозволяє проаналізувати зміст різних рівнів внутрішньої мотивації, зрозуміти специфіку індивідуального розвитку внутрішньої мотивації, виявити проблемні моменти в її ґенезі і точки стимуляції її розвитку, а також робити прогноз поведінки особистості у різних життєвих ситуаціях. Також – дає змогу не лише вираховувати індекси розвитку внутрішньої мотивації, але й будувати її математичні моделі, в яких цілісно представляти картину мотиваційної сфери особистості. В якості основи цієї методики слугують: 1) аналіз життєвого шляху особистості та застосування до його вивчення процедур математичного моделювання; 2) "Методика вивчення динаміки здібностей" О.Л. Музики; 3) теорія самодетермінації Е. Дісі, Р. Раяна.
  • Thumbnail Image
    Item
    Мотиваційний дискурс особистості в інтеракційному просторі
    (2015) Климчук, Віталій
    У дисертації представлено основні положення соціально-психологічного дискурсивного підходу до психології мотивації: розроблено концепцію мотиваційного дискурсу і його соціально-психологічного конструювання у інтеракційному просторі, а також розроблено комплекс методик методики мотиваційно-дискурсивної фасилітації та наведено результати впровадження його у практику психологічної допомоги. На основі отриманих у дослідженні даних встановлено, що мотиваційний вимір життєвого світу особистості має дискурсивну природу, концептуалізовану у поняття «мотиваційний дискурс», і джерелом його є процеси соціально-психологічного конструювання дійсності, які відбуваються в інтеракційному просторі особистості та вплетені у взаємодію соціокультурних та особистісних дискурсів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Психологічні детермінанти розвитку внутрішньої мотивації студентів у навчальній діяльності
    (2004) Климчук, Віталій
    У дисертаційному дослідженні здійснюється експериментальне дослідження психологічних детермінант розвитку внутрішньої мотивації студентів у навчальній діяльності. В роботі на основі теоретичного аналізу підходів до вивчення внутрішньої мотивації розроблено рівневу модель її розвитку. Виділено три рівні розвитку внутрішньої мотивації: ситуативний, ситуативно-ціннісний та суб’єктно-ціннісний. Зі зростанням рівня розвитку внутрішньої мотивації відбувається зростання кількісного наповнення ціннісної сфери, виділення в ціннісно-мотиваційній сфері діяльнісних та моральнісних факторів, поява у межах виділених факторів груп цінностей внутрішньої мотивації: самодетермінації, компетентності та значущих міжособистісних стосунків. Встановлено етапи розвитку внутрішньої мотивації (етап диференціації та етап інтеграції). На основі виявлених особливостей внутрішньої мотивації розроблено тренінгову програму її розвитку.