Faculty of Health Sciences | Факультет наук про здоров’я
Permanent URI for this communityhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/32
Browse
3 results
Search Results
Item Інклюзивне навчання глухих: зарубіжний досвід(2006) Кобель, Ігор; Kobel, IhorСтаття знайомить із сучасною практикою навчання глухих у світі. Аналізуються сучасні тенденції інклюзивної форми навчання та впливи, які вони можуть мати на рівень грамотності у випускників шкіл для глухих.Item Навчання глухих та інклюзія: мовний виклик. Україна і міжнародний досвід(2010) Кобель, Ігор; Kobel, Ihor; Кобель, МирославаВ статті подано аналіз світових тенденцій у навчанні глухих та слабочуючих дітей на зламі тисячоліття. Висвітлено різні підходи у сурдопедагогіці, що віддавна конкурують між собою у світовій практиці. Автор детально розкриває тему інтегрованого та інклюзивного навчання глухих дітей, розповідає про міжнародний досвід, посилаючись на ХХ Міжнародний конгрес із навчання глухих. Також автор обстоює думку, що глухі діти – це особлива група серед всіх інших категорій дітей, що мають особливі потреби, бо в них своя особлива мова. Особлива увага в статті приділена питанням жестовї мови, яка повинна зайняти достойне місце в системі навчання глухих, не лише як предмет для вивчення, але в першу чергу як мова навчання поряд із українською мовою.Item Освіта глухих і душпастирство(2012) Кобель, Ігор; Kobel, IhorАвтор розглядає глухоту, історію навчання глухих в світі і відносини глухих із Католицькою церквою в міжнародному контексті, а також досліджує ситуацію із душпастирством для глухих в Україні. В статті проаналізовано недоліки в церковних підходах до роботи з глухими в минулому і пропонується план дій для Української Греко- Католицької церкви у світлі рішень Міжнародної конференції «Єффата. Глуха людина в житті Церкви».