2024
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/4632
Browse
Search Results
Item Формування успішного українського бренду одягу у мережевому суспільстві(2024) Струс, ВеронікаУ даній роботі досліджено фактори формування успішного українського бренду одягу в контексті сучасної мережевої індустрії моди. У праці розглянуто та охарактеризовано поняття «успішного бренду одягу» на основі аналізу трьох українських брендів, які впізнавані як на теренах країни, так і закордоном. Досліджено, як сучасним українським дизайнерам одягу вдається сформувати вдалий бренд, вийти на міжнародний ринок та скооперуватися зі світовими зірками. Дослідження демонструє, як бренди створюють навколо себе спільноти людей, які розділяють їхні цінності. Також проаналізовано важливість комунікації брендів з покупцями завдяки соціальним медіа.Item Концепція чорного кольору в сучасному дискурсі моди(2024) Нитка, ОльгаУ цій роботі розглядається концепт чорного у сучасній моді, його тяглість та транформацію. Використовувався синтетичний аналіз текстів, таких як «Чорний. Історія кольору» Мішеля Пастуро, «Мистецтво кольору» Йоганнес Іттен, «Філософія моди» Ларса Свендсон, «Language of Fashion» Ролана Барта та інші. Головною метою було дослідити тяглість концепту чорного та його зміни. Розглядається вплив субкультур як натхнення для моди, а також вплив японських дизайнерів на зміну парадигми сприйняття. Проаналізовано сучасні колекції відомих модних будинків.