2024

Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/4632

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Творення візуальної ідентичності України через дизайн державної айдентики (2014 - 2023 р.)”
    (2024) Павлусик, Олена
    В цій роботі досліджується айдентика державних структур, їх проєктів та система цих айдентик. Оскільки, айдентика досліджується в контексті бренду країни, в роботі представлено визначення бренду, бренду країни, айдентики (дизайну) в їх контексті. Дослідження включає розгляд практики брендування та створення айдентики серед українських державних структур, конкретно міністерств та їх діяльності. Часовими рамками теми є 2013 - 2023, тож в роботі також аналізується як змінилися підходи до створення айдентик брендів та загалом їх комунікації з громадськістю. Робота має на меті визначити причини відсутності єдиної системи айдентик державних структур і визначити можливі кроки вирішення проблеми, що розглянуто в другому розділі роботи.
  • Thumbnail Image
    Item
    Комунікація про українську ідентичність в щоденному одязі (після 2021 р.)
    (2024) Хмуренко, Маргарита
    У бакалаврській роботі розглядається траєкторія змін у комунікації про українську ідентичність після 2021 р. в щоденному одязі. В основу дослідження покладено концепцію Ролана Барта – моди як мовної системи, а також семіотичний підхід пошуку конотативних та денотативних зв’язків. В межах системи моди, вбрання та тіло можуть набувати текстуальності та перформативності, на чому зосереджено перший розділ роботи. У другому розділі встановлено зв’язок між індивідуальною й національною ідентичністю та комунікацію про них через візуальні прояви в одязі. Третій розділ зосереджується на детальному аналізі фешн-блогу Street Style Hunter, колекцій українських брендів повсякденного одягу, інтерв’ю та медіа-ресурсів, задля встановлення кореляції між геополітичними, економічними та соціокультурними чинниками та комунікацією про національну ідентичність. Таким чином, за допомогою аналізу фешн-блогу, медійних ресурсів, колекцій українських брендів щоденного одягу та проведених інтерв’ю, дослідження встановлює цінність моди як засобу комунікації та виразу ідентичності, а також вплив геополітичних, економічних та соціокультурних чинників на цю комунікацію.
  • Thumbnail Image
    Item
    Способи конструювання національної ідентичності в колекціях українських дизайнерів після початку повномасштабного вторгнення
    (2024) Бойко, Наталія
    Дослідницька робота присвячена виділенню способів конструювання національної ідентичності у колекціях українських дизайнерів після початку повномасштабного вторгнення 24 лютого 2022 року. Метою роботи було прослідкувати, як модна колекція стає платформою для транслювання загроженої національної ідентичності дизайнера, незважаючи на її комерційний характер та продукування трендів. Моє дослідження фокусується на впливі повномасштабної війни на дизайнерські рішення в колекціях та способах відображення української ідентичності. Для цього детально проаналізовано образи з трьох сучасних колекцій українських дизайнерів, які переосмислюють власний досвід через дизайн одягу. Результати дослідження: підтвердження гіпотези щодо активної реакції дизайнерів на події війни у дизайні модних колекцій, яка стала майданчиком для вираження української ідентичності; виокремлення способів репрезентації національної ідентичності.