Bibliographic description:
Михайленко М.В. Розробка стратегії соціальної франшизи на базі креативних
програм ГО «Культурна платформа Закарпаття : магістерська робота:
(073 “Менеджмент”) / Михайленко М.В. ; Український католицький університет,
кафедра управління та організаційного розвитку ; наук. кер.: Щурко У.В., д.е.н.
– Львів : УКУ, 2024. – 79 с.
Abstract:
У роботі проведено комплексний аналіз поняття соціальної
франшизи. Подано аналіз історії діяльності, організаційної структури та
спроможності до масштабування ГО “Культурна платформа Закарпаття”.
Досліджено засади молодіжної політики в Україні та поняття “креативні
індустрії”. Розроблено проект стратегії соціальної франшизи програми
(проєкту) аудіовізуального спрямування «Контента» та розроблено проект
франчайзингової книги програми (проєкту) мобільної студії звукозапису
«Контента».