Гуманітарний факультет

Permanent URI for this communityhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/1300

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Item
    Творення візуальної ідентичності України через дизайн державної айдентики (2014 - 2023 р.)”
    (2024) Павлусик, Олена
    В цій роботі досліджується айдентика державних структур, їх проєктів та система цих айдентик. Оскільки, айдентика досліджується в контексті бренду країни, в роботі представлено визначення бренду, бренду країни, айдентики (дизайну) в їх контексті. Дослідження включає розгляд практики брендування та створення айдентики серед українських державних структур, конкретно міністерств та їх діяльності. Часовими рамками теми є 2013 - 2023, тож в роботі також аналізується як змінилися підходи до створення айдентик брендів та загалом їх комунікації з громадськістю. Робота має на меті визначити причини відсутності єдиної системи айдентик державних структур і визначити можливі кроки вирішення проблеми, що розглянуто в другому розділі роботи.
  • Thumbnail Image
    Item
    Комунікація про українську ідентичність в щоденному одязі (після 2021 р.)
    (2024) Хмуренко, Маргарита
    У бакалаврській роботі розглядається траєкторія змін у комунікації про українську ідентичність після 2021 р. в щоденному одязі. В основу дослідження покладено концепцію Ролана Барта – моди як мовної системи, а також семіотичний підхід пошуку конотативних та денотативних зв’язків. В межах системи моди, вбрання та тіло можуть набувати текстуальності та перформативності, на чому зосереджено перший розділ роботи. У другому розділі встановлено зв’язок між індивідуальною й національною ідентичністю та комунікацію про них через візуальні прояви в одязі. Третій розділ зосереджується на детальному аналізі фешн-блогу Street Style Hunter, колекцій українських брендів повсякденного одягу, інтерв’ю та медіа-ресурсів, задля встановлення кореляції між геополітичними, економічними та соціокультурними чинниками та комунікацією про національну ідентичність. Таким чином, за допомогою аналізу фешн-блогу, медійних ресурсів, колекцій українських брендів щоденного одягу та проведених інтерв’ю, дослідження встановлює цінність моди як засобу комунікації та виразу ідентичності, а також вплив геополітичних, економічних та соціокультурних чинників на цю комунікацію.
  • Thumbnail Image
    Item
    Способи конструювання національної ідентичності в колекціях українських дизайнерів після початку повномасштабного вторгнення
    (2024) Бойко, Наталія
    Дослідницька робота присвячена виділенню способів конструювання національної ідентичності у колекціях українських дизайнерів після початку повномасштабного вторгнення 24 лютого 2022 року. Метою роботи було прослідкувати, як модна колекція стає платформою для транслювання загроженої національної ідентичності дизайнера, незважаючи на її комерційний характер та продукування трендів. Моє дослідження фокусується на впливі повномасштабної війни на дизайнерські рішення в колекціях та способах відображення української ідентичності. Для цього детально проаналізовано образи з трьох сучасних колекцій українських дизайнерів, які переосмислюють власний досвід через дизайн одягу. Результати дослідження: підтвердження гіпотези щодо активної реакції дизайнерів на події війни у дизайні модних колекцій, яка стала майданчиком для вираження української ідентичності; виокремлення способів репрезентації національної ідентичності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Політичні повідомлення в сучасних модних колекціях Грузії та України
    (2023) Голод, Христина
    Розглянуто та розвинуто поняття «модної колекції» як особистої біографічної «речі» дизайнера, інструменту його концептуального висловлювання. Також продемонстровано різні шляхи, якими створення модного одягу може стати способом конструювання та репрезентації національної ідентичності та транслювати повідомлення про її загрозу. Зокрема детально проаналізовано три сучасні модні колекції дизайнерів Грузії та України, у яких переосмислюється травматичний досвід війни та загроженої ідентичності. Дослідження демонструє як травматичний досвід автора/дизайнера змінює сам характер модної колекції, де смисли переважають над комерцією та модністю.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості міжкультурної комунікації в межах українсько-бельгійської співпраці (на прикладі української IT-компанії)
    (2021) Дзюб'як, Анна
    Щороку світ стає ще більш глобалізованим, що своєю чергою відкриває нові можливості для людської співпраці й виклики у ній, зокрема в галузі бізнесу. Все частіше робочі колективи чи команди складаються з представників кількох культур чи національностей. У дипломній роботі досліджено особливості комунікації представників української та бельгійської культур у контексті професійних стосунків в IT- компанії; окреслено основні моделі комунікації, моделі культур; розглянуто поняття успішності комунікації і класифікації комунікативних невдач. Робота містить результати дослідження, проведеного за допомогою змішаного методу: якісного і кількісного, що охопило 38 респондентів – українців із досвідом співпраці з представниками бельгійської культури від 8 місяців до 11 років. Дослідження допомогло виявити культурні та мовні особливості, притаманні спілкуванню між представниками двох окреслених культур, а також окреслити фактори, що сприяли успішності комунікації та способи уникнення комунікативних невдач у спілкуванні. Ця робота буде корисною не тільки лінгвістам чи дослідникам міжкультурної комунікації, а й членам міжкультурних розподілених команд, щоб уникнути труднощів у професійному спілкуванні.