Καλοφωνια: Науковий збірник з історії церковної монодії та гимнографії
Permanent URI for this communityhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/1502
Browse
Item 85-те літо Степана Максимюка(2012) Ясіновський, ЮрійItem Cyrilské rukopisné spevníky lemkovskej proveniencie v Národnom múzeu v Prahe(Український Католицький Університет, 2004) Žeňuch, PeterItem Cучасна практика і методи навчання літургійного співу в грецьких Салоніках(2018) Міщенко, ІванУ цій розвідці маю на меті не лише поділитися низкою спостережень, що ґрунтуються на власному досвіді півчої освіти в приватних і державних музичних закладах, університетах та наукових інституціях Салонік, але й звернути увагу на інструментарій, що може стати корисним при вивченні слов’янських піснеспівів (як нотолінійного репертуару, так і давнішого невменного). Це передбачає також огляд особливостей навчального процесу, методів і засобів, що впроваджують неофіта (в буквальному значенні цього слова: з грец. νεόφυτος – початківець, щойно висаджений) в простір літургійного життя Церкви – виноградника Христового.Item Item «Drogi klejnocie naroda ruskiego»: Духовна пісня середини XVIII століття на честь ікони Божої Матері Віцинського василіянського монастиря(2018) Альмес, ІванДуховна пісня є важливим елементом культурних, релігійних практик в чернечих осередках ранньомодерного часу. Вплив західних ідей, католицьких практик в руському (українському) релігійному середовищі XVII–XVIII ст. особливо відчутний у василіянських чернечих осередках – в літургійних обрядах (богослужбових і позабогослужбових), книжковій культурі, мистецтві тощо. Власне духовні пісні, які побутували у василіянських монастирях (особливо ті, які були створені ченцями-василіянами), були проявом таких змін. Відповідно, вивчення пісенної традиції дозволяє реконструювати окремі аспекти духовності східного чернецтва на теренах Речі Посполитої. З іншого боку, церковні пісні (богослужбові чи паралітургійні) є однією з форм проповідництва і місіонерства. Як зазначав протестантський теолог XVI ст. Йоган Бренц, віра залежить від проповіді, а форм проповіді є три: виголошення з амвону, читання книг, спів духовних пісень1. Отже, дослідження пісенних творів важливе і в контексті поширення Слова Божого, катехизації. Аналіз змісту цих творів також проливає світло на конфесійну ідентичність їх авторів.Item «Immortal Bach» Кнута Ністеда як творче переосмислення Баха у ХХ столітті(2018) Єфіменко, АделінаItem Muzycy Bazylianie (Матеріяли до біографічного словника)(2012) Pietnoczka, BogdanItem Item Peter Plank: Schriftenverzeichniss(Український Католицький Університет, 2007) Lutzka, CarolinaItem Pieśni religijne o. Tymoteusza Szczurowskiego w rękopiśmiennych śpiewnikach z lat 80–90. XVIII wieku(Український Католицький Університет, 2020) Shkurgan, OksanaItem Problem atrybucji pieśni katechizmowej Тройця Бог Отець, Бог Син, Бог Дух Святий(2016) Shkurhan, OksanaItem Professore Christian Hannick(Український Католицький Університет, 2007) Garzaniti, MarcelloItem Repertuar muzyczny Towarzystwa Jezusowego w Rzeczpospolitej Obojga Narodów(Український Католицький Університет, 2020) Jeż, TomaszItem Some thoughts on the didactics of Byzantine Music Palaeography(2018) Alexandru, MariaItem Η ταξις των ακολουθιων στην λειτουργικην πραξιν της εποχης των παλαιολογων(2020) Hannick, ChristianItem Item Артистична форма псалма 118(Український Католицький Університет, 2002) Крип’якевич, Петро