Чорна, Юліана2022-10-242022-10-242022Чорна Ю. Візуальний аналіз зовнішньої реклами на вулиці Руській у культурному ландшафті м. Тернопіль: бакалаврська робота (034 «Культурологія»). Український католицький університет. Кафедра культурології. Львів: УКУ, 2022, 53 с.https://hdl.handle.net/20.500.14570/3379Головне завдання дослідження – «відчитати» закодовані повідомлення ландшафту як семіотичної системи та зрозуміти, про що свідчить зовнішня реклама як основний елемент цієї системи. Теоретична рамка роботи містить інформацію про такі поняття як зовнішня реклама, візуальне забруднення, культурний ландшафт; розглядається важливість візуального аспекту культури в останні десятиріччя. Для аналізу використовується методика контент-аналізу, що передбачає вимірювання кількісних показників, а також інтерпретація якісних значень у цьому випадку через семіотичний аналіз. Основним матеріалом є фотографії будинків на обраному відтинку вулиці Руської в Тернополі. Виявлене надмірне використання зовнішньої реклами не лише впливає на культурний ландшафт і візуальний образ вулиці чи міста, а й свідчить про культурні особливості місцевого населення Результати дослідження вказують на особливості постсоціалістичного суспільства, економічний устрій, аудиторію, на яку розрахована реклама, ставлення до культурної спадщини, відсутність регулювань реклами. Розглядаються практики вирішення проблеми візуального забруднення через впровадження дизайн-коду для міст.ukзовнішня рекламавізуальне забрудненнякультурний ландшафтдизайн-кодконтент-аналізсеміотикаoutdoor advertisingvisual pollutioncultural landscapedesign codecontent analysissemioticsВізуальний аналіз зовнішньої реклами на вулиці Руській у культурному ландшафті м. ТернопільVisual analysis of outdoor advertising on Rus’ka Street in the cultural landscape of TernopilPreprint