Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кобель, Ігор | |
dc.contributor.author | Kobel, Ihor | |
dc.date.accessioned | 2016-06-11T15:19:07Z | |
dc.date.available | 2016-06-11T15:19:07Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Кобель І. Соціалізація глухих та слабочуючих дітей із труднощами у навчанні в інклюзивному освітньому середовищі / Ігор Кобель // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / за ред. О.В.Гаврилова, В.І.Співака. Серія: Cоціально-педагогічна. – Кам’янець-Подільський : Медобори, 2012. – Вип. XVІІ [ у 2 ч.], ч. 2. – С.307–319 . | |
dc.identifier.isbn | 316.61 : 376-056.263 | |
dc.identifier.uri | http://er.ucu.edu.ua/handle/1/901 | |
dc.description.abstract | В статті розглядається шлях соціалізації для глухих та слабочуючих дітей із труднощами у навчанні через залучення до навчання в загальноосвітніх інклюзивних школах із чуючими однолітками (на прикладі США та Канади). Автор розглядає положення законодавства стосовно прав таких дітей на інклюзивне навчання, висвітлює підходи до класифікації особливостей та потреб даної категорії дітей, а також аналізує наукову літературу, що вивчає методику ідентифікації, тестування та навчання. Не дивлячись на те, що часом у освітян, що навчають глухих дітей і спеціалістів, що вивчають труднощі у навчанні, виникають протиріччя, спільними зусиллями вдається перебороти труднощі і протиріччя і знаходити ключі до успіху. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | соціалізація школярів із особливими потребами | uk |
dc.subject | Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES | uk |
dc.subject | глухі діти | uk |
dc.subject | слабочуючі діти | uk |
dc.subject | труднощі в навчанні | uk |
dc.subject | інклюзивна освіта. | uk |
dc.title | Соціалізація глухих та слабочуючих дітей із труднощами у навчанні в інклюзивному освітньому середовищі | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.status | Опублікований і розповсюджений раніше | uk |
dc.subject.bbk | 74.58(4 Укр) | |
dc.description.abstracten | This article is dealing with a problem of socialization of deaf (D) and hard of hearing (HH) children who have difficulties in learning (LD) via inclusive educational environment (in Canada and USA). Besides analyzing legislative provisions for educating individuals with special needs, the author is exploring ways of creating reliable and effective ways of identifying children with LD among children who are deaf or hard of hearing as well as providing perspectives of creating successful ways of teaching them in inclusive environment. | en |
dc.relation.source | Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка | uk |