Святий Августин про слово у навчанні та пізнанні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кондратишин, Ігор
dc.date.accessioned 2016-02-08T17:14:34Z
dc.date.available 2016-02-08T17:14:34Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Святий Августин про слово у навчанні та пізнанні / Ігор Кондратишин // Наукові записки УКУ. - 2015. - Ч. 5 : Богослов’я, вип. 2. - C. 164-178. uk
dc.identifier.uri http://er.ucu.edu.ua/handle/1/556
dc.description.abstract У статті розглядається Августинове вчення про роль мови у пізнанні. Автор доводить, що висловлені в діалозі «Про Вчителя» дві тези: про неможливість навчання без слів (docere) і неможливість пізнання за допомогою слів (discere) – не виключають, як стверджують деякі автори, а доповнюють одна одну і описують дві стадії процесу пізнання – зовнішню (початкову) і внутрішню (кінцеву). Учень вчиться не зі слів учителя, а за їх допомогою, оскільки слова не спроможні забезпечити розуміння, вони здатні лише скерувати увагу на об’єкт пізнання. Саме ж пізнання відбувається тільки в душі учня, просвітленій Істиною, внутрішнім Учителем, яким є Христос. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject слово uk
dc.subject пізнання uk
dc.subject навчати uk
dc.subject вказувати (пальцем) uk
dc.subject вчитися uk
dc.subject внутрішній Учитель uk
dc.subject Істина uk
dc.subject просвітлення uk
dc.subject внутрішнє бачення uk
dc.subject word uk
dc.subject knowledge uk
dc.subject to teach uk
dc.subject to point uk
dc.subject to learn uk
dc.subject inner Teacher uk
dc.subject Truth uk
dc.subject illumination uk
dc.subject internal vision uk
dc.title Святий Августин про слово у навчанні та пізнанні uk
dc.title.alternative St. Augustine on Word in Teaching and Acquiring Knowledge uk
dc.type Article uk
dc.status Опублікований і розповсюджений раніше uk
dc.description.abstracten The article deals with Augustine’s theory of knowledge in its relation to language. The author argues that the two theses of the dialogue ‘On the Teacher’ concerning 1) the impossibility of teaching without words (docere) and 2) the impossibility of learning with words (discere) do not exclude, as it is maintained by some authors, but actually complement one another to describe two phases of the process of obtaining knowledge – external (initial) and internal (final). The pupil learns not from the teacher’s words but by means of them, since words are incapable of securing understanding and can only direct the pupil’s attention to the object of knowledge. Knowledge itself is acquired only in the learner’s soul, enlightened by the Truth, the inner Teacher, who is Jesus Christ. uk
dc.relation.source Наукові записки УКУ. - 2015. - Ч. 5 : Богослов’я, вип. 2. uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2015 (вип. 2) [31]
    Наукові записки УКУ. - 2015. - Ч. 5 : Богослов’я, вип. 2.

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис