Психологічне благополуччя вчителів середньої школи в умовах війни: роль стратегій емоційної регуляції

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Павлік, Уляна
dc.date.accessioned 2024-02-13T11:50:36Z
dc.date.available 2024-02-13T11:50:36Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Павлік У. Психологічне благополуччя вчителів середньої школи в умовах війни: роль стратегій емоційної регуляції : магістерська робота : (053 «Психологія») / У. Павлік ; Український католицький університет ; кафедра психології та психотерапії. – Львів: УКУ, 2023. – 66 с.
dc.identifier.uri https://er.ucu.edu.ua/handle/1/4370
dc.description.abstract В умовах війни дуже важливо приділяти увагу психологічному благополуччю вчителів, які грають значну роль у підтримці емоційного та психологічного стану своїх учнів. Таким чином важливо проаналізувати ефективні стратегії емоційної регуляції, які допомагають педагогам справлятися з власними переживаннями. Однак на сьогодні на вітчизняних теренах існує нестача досліджень, які б розкривали роль стратегій емоційної регуляції психологічному благополуччі вчителів. Тож метою нашої роботи є з'ясування цієї ролі. В даному крос-секційному дослідженні було використано кількісні та якісні методи збору даних. Група досліджуваних нарахувала 402 вчителів по всій Україні. В рамках дослідження було виявлено зв’язок між психологічним благополуччям та менталізацією, інтолерантністю до невизначеності та самоспівчуттям. Вчителі з високим рівнем здатності до менталізації мають нижчі показники психологічного дистресу, інтолерантності до невизначеності та вищі показники самоспівчуття. Дані стратегії емоційної регуляції на 35% розкривають феномен психологічного благополуччя. Також ми проаналізували стратегії, які допомагали вчителям справлятись з емоційними переживаннями. До найбільш уживаних стратегій увіши: активність, стосунки та внутрішня опора. При порівнянні педагогів із різних регіонів України, відмінності у показниках психологічного дистресу чи стратегій ЕР виявлено не було. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject психологічне благополуччя uk
dc.subject стратегії емоційної регуляції uk
dc.subject менталізація, інтолерантність до невизначеності uk
dc.subject самоспівчуття uk
dc.title Психологічне благополуччя вчителів середньої школи в умовах війни: роль стратегій емоційної регуляції uk
dc.type Preprint uk
dc.status Публікується вперше uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис