Комунікаційна стратегія популяризації регулярного донорства ГО "Агенти крові"

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Балбек, Олена
dc.date.accessioned 2023-06-30T12:12:49Z
dc.date.available 2023-06-30T12:12:49Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Балбек О. Комунікаційна стратегія популяризації регулярного донорства ГО "Агенти крові". Магістерська робота (073 «Менеджмент»). Український католицький університет. Кафедра управління та організаційного розвитку. Львів 2023, 93 с. uk
dc.identifier.uri https://er.ucu.edu.ua/handle/1/3895
dc.description.abstract У роботі досліджено теоретичні та практичні засади комунікаційної стратегії центрів крові та організацій, що розвивають донорство крові, проведено аналіз мотивацій до донорства та утримання в донорстві. На основі аналізу та висновків дослідження було розроблено низку рекомендацій комунікаційної стратегії розвитку регулярного донорства на прикладі ГО “Агенти крові”. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject комунікаційна стратегія uk
dc.subject громадська організація uk
dc.subject донорство крові uk
dc.subject регулярне донорство uk
dc.subject communication strategy uk
dc.subject public organization uk
dc.subject blood donations uk
dc.subject regular donation uk
dc.title Комунікаційна стратегія популяризації регулярного донорства ГО "Агенти крові" uk
dc.type Preprint uk
dc.status Публікується вперше uk
dc.description.abstracten The master’s thesis examines the theoretical and practical foundations of the communication strategy of blood centres and organizations that promote blood donations, and analyses motivations for donation and retention of donors. Based on the analysis and conclusions of the study, a number of recommendations for the communication strategy for the development of regular donations were developed based on the example of the NGO "Blood Agents" (Kyiv) uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис