Розробка маркетингової стратегії для компанії “Перша пекарня”

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Муль, Роман
dc.date.accessioned 2023-01-26T14:46:52Z
dc.date.available 2023-01-26T14:46:52Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Муль Р. Розробка маркетингової стратегії для компанії “Перша пекарня”: магістерська робота (073 «Менеджмент»). Український католицький університет. Кафедра управління і організаційного розвитку. Львів: УКУ, 2021, 69 с. uk
dc.identifier.uri https://er.ucu.edu.ua/handle/1/3614
dc.description.abstract Метою роботи є розробка напрямків удосконалення маркетингової діяльності підприємства "Перша пекарня" в сучасних ринкових умовах. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject стратегії маркетингу uk
dc.title Розробка маркетингової стратегії для компанії “Перша пекарня” uk
dc.type Preprint uk
dc.status Публікується вперше uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис