Розробка маркетингової стратегії для сервісної ІТ компанії Softonix

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Копцюх, Катерина-Марія
dc.date.accessioned 2023-01-25T15:06:22Z
dc.date.available 2023-01-25T15:06:22Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Копцюх К.-М. Розробка маркетингової стратегії для сервісної ІТ компанії Softonix: магістерська робота (073 «Менеджмент»). Український католицький університет. Кафедра управління і організаційного розвитку. Львів: УКУ, 2021, 117 с. uk
dc.identifier.uri https://er.ucu.edu.ua/handle/1/3607
dc.description.abstract Мета проєкту — сформувати таку маркетингову стратегію, яка б була максимально доречна для невеликої сервісної компанії, але в той же час допомогла збільшити притік клієнтів з існуючих каналів продажу, добавити нові канали продажу, а також сформувати впізнаваний бренд роботодавця на українському ринку ІТ послуг. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject компанія Softonix uk
dc.subject ребрендинг uk
dc.subject диджитал маркетинг uk
dc.subject PR стратегія uk
dc.title Розробка маркетингової стратегії для сервісної ІТ компанії Softonix uk
dc.type Preprint uk
dc.status Публікується вперше uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис