Розробка маркетингової стратегії для компанії MOLODO

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дронюк, Мирослава
dc.date.accessioned 2023-01-24T14:02:24Z
dc.date.available 2023-01-24T14:02:24Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Дронюк М. Розробка маркетингової стратегії для компанії MOLODO: магістерська робота (073 «Менеджмент»). Український католицький університет. Кафедра управління і організаційного розвитку. Львів: УКУ, 2021, 56 с. uk
dc.identifier.uri https://er.ucu.edu.ua/handle/1/3601
dc.description.abstract Метою даного проекту є створення маркетингової стратегії для існуючої компанії MOLODO. Цей проект має допомогти компанії визначити свої конкурентні переваги та зрозуміти яким чином можна диференціювати себе на існуючому ринку, зрозуміти як компанію сприймають вже існуючі клієнти методом проведення опитувань та глибинних інтерв'ю, побудувати сильне позиціонування та комунікативні повідомлення, а також прописати маркетингові активності, які допоможуть компанії досягти її цілей та масштабувати бізнес. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject догляд за волоссям, обличчям та тілом uk
dc.subject маркетингова стратегія uk
dc.title Розробка маркетингової стратегії для компанії MOLODO uk
dc.type Preprint uk
dc.status Публікується вперше uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис