Розробка маркетингової стратегії для компанії OfficeRing

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Черевко, Віктор
dc.date.accessioned 2023-01-24T12:33:41Z
dc.date.available 2023-01-24T12:33:41Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Черевко В. Розробка маркетингової стратегії для компанії OfficeRing: магістерська робота (073 «Менеджмент»). Український католицький університет. Кафедра управління і організаційного розвитку. Львів: УКУ, 2021, 61 с. uk
dc.identifier.uri https://er.ucu.edu.ua/handle/1/3598
dc.description.abstract За основну мету нової маркетингової стратегії ми визначили введення інструментів цифрового маркетингу в бізнес процеси компанії. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject телекомунікаційні послуги uk
dc.subject цифровий маркенг uk
dc.title Розробка маркетингової стратегії для компанії OfficeRing uk
dc.type Preprint uk
dc.status Публікується вперше uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис