Формування медіа-образу інфлюенсера на інтернет-платформах та в соціальних мережах (на прикладі Аліни Паш і Макса Барських)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стецик, Анастасія
dc.date.accessioned 2022-10-24T12:46:58Z
dc.date.available 2022-10-24T12:46:58Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Стецик А. Формування медіа-образу інфлюенсера на інтернет-платформах та в соціальних мережах (на прикладі Аліни Паш і Макса Барських): бакалаврська робота (034 «Культурологія»). Український католицький університет. Кафедра культурології. Львів: УКУ, 2022, 49 с. uk
dc.identifier.uri https://er.ucu.edu.ua/handle/1/3377
dc.description.abstract Робота досліджує вплив поширення цінностей інфлюенсерами у соціальних мережах на їхній образ та сприйняття аудиторією. Розглядається теорія споживання, соціальної присутності, багатства медіа, аудиторії та партисипативного дизайну, щоб виокремити особливості соціальних мереж та інфлюенсерів як окремих медіа. Аудиторія як активний учасник процесу комунікації має багато інструментів та важелів впливу, що дозволяє їй брати участь у формуванні образу інфлюенсерів, проте найбільше вона зацікавлена у цінностях, які поширюють лідери думок. Зміна медіа до більш демократичних пришвидшила зміну потоку впливу у нових медіа, що дозволило аудиторії ділитися власними ініціативами у простіший спосіб. На прикладі двох кейсів - Аліна Паш та Макс Барских - проаналізовано особливості формування медіа-образу у часі війни та активну роль аудиторії у таких процесах. Пояснено потребу у присутності сенсів у соціальних мережах, особливо після повномасштабного вторгнення. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject теорія аудиторії uk
dc.subject соціальні мережі uk
dc.subject інфлюенсери uk
dc.subject соціальна присутність uk
dc.subject медіа-образ uk
dc.subject audience theory uk
dc.subject social networks uk
dc.subject influencers uk
dc.subject social presence uk
dc.subject media image uk
dc.title Формування медіа-образу інфлюенсера на інтернет-платформах та в соціальних мережах (на прикладі Аліни Паш і Макса Барських) uk
dc.title.alternative Formation of The Media Image of the Influencer on Internet Platforms and Social Media (on the Example of Alina Pash and Max Barskykh) uk
dc.type Preprint uk
dc.status Публікується вперше uk
dc.description.abstracten The work examines the impact of the spread of values by influencers on social networks on their image perception by the audience. The theory of consumption, social presence, media richness, audience, and participatory design highlights the features of social networks and influencers as independent media. As an active participant in the communication process, the audience has many tools and levers of influence that allow it to create the image of influencers. However, it is most interested in the values shared by them. Changing the media to more democratic ones accelerated the change in the flow of influence in the new media, which allowed the audience to share their initiatives more quickly. In the example of two cases - Alina Pash and Max Barsky - the peculiarities of the formation of the media image during the war and the audience's active role in such processes are analyzed. The need for the presence of meanings in social networks is explained, especially after a full-scale invasion. uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис