Бренд-стратегія та цифрове просування для @tetiana_dovhan: творчий проєкт

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Довгань, Анастасія
dc.date.accessioned 2022-05-31T08:45:17Z
dc.date.available 2022-05-31T08:45:17Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Довгань А. Бренд-стратегія та цифрове просування для @tetiana_dovhan: творчий проєкт: Магістерська робота (061 «Журналістика» (Освітня програма з медіакомунікацій) / А. Довгань / Український католицький університет. Школа журналістики та комунікацій; наук. кер: В. Бабенко. — Львів: УКУ, 2022. — 82 с. uk
dc.identifier.uri https://er.ucu.edu.ua/handle/1/3061
dc.description.abstract У роботі авторка поставила мету розробити бренд-стратегію для стилістки “@tetiana_dovhan” та просувати бренд у соцмережі Instagram для збільшення цифрового охоплення сторінки стилістки та досягнення біснес-цілей Тетяни Довгань. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject бренд uk
dc.subject бренд стратегія uk
dc.subject цифрове просування бренду uk
dc.title Бренд-стратегія та цифрове просування для @tetiana_dovhan: творчий проєкт uk
dc.type Preprint uk
dc.status Публікується вперше uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис