Розробка комунікаційної стратегії для громадських організацій, які працюють у сфері безпеки дорожнього руху (на прикладі ГО «Імпакт»)

Show simple item record

dc.contributor.author Романуха, Оксана
dc.date.accessioned 2022-01-27T09:02:47Z
dc.date.available 2022-01-27T09:02:47Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Романуха О. В. Розробка комунікаційної стратегії для громадських організацій, які працюють у сфері безпеки дорожнього руху (на прикладі ГО «Імпакт»): Магістерська робота: 073 Менеджмент / О.В.Романуха / Український католицький університет. Кафедра управління та організаційного розвитку; наук. кер.: О.І. Вуйцик, к. е. н., старша викладачка – Львів: УКУ, 2022. – с. 87. uk
dc.identifier.uri https://er.ucu.edu.ua/handle/1/2967
dc.description.abstract У роботі розкрито теоретичні аспекти комунікації та побудови комунікаційної стратегії, здійснено аналіз характеристик соціального маркетингу для неприбуткового сектору, проаналізовано особливості комунікацій у сфері безпеки дорожнього руху. Здійснене дослідження різних цільових груп: дітей, батьків, вчителів. Розроблено комунікаційну стратегію ГО «Імпакт» та сформовано методичні рекомендації щодо розробки комунікаційної стратегії для громадських організацій, які працюють у сфері безпеки дорожнього руху. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject комунікаційна стратегія uk
dc.subject соціальний маркетинг uk
dc.subject соціальні мережі uk
dc.subject неприбутковий сектор uk
dc.subject громадська організація uk
dc.subject безпека дорожнього руху uk
dc.subject communication strategy uk
dc.subject social marketing uk
dc.subject social networks uk
dc.subject non-profit sector uk
dc.subject non-governmental organization uk
dc.subject road safety uk
dc.title Розробка комунікаційної стратегії для громадських організацій, які працюють у сфері безпеки дорожнього руху (на прикладі ГО «Імпакт») uk
dc.type Preprint uk
dc.status Публікується вперше uk
dc.description.abstracten The research paper reveals the theoretical aspects of communication and communication strategy development, analyzes the characteristics of social marketing for the non-profit sector, analyzes the features of communications in the field of road safety. A study of various target groups has been conducted: children, parents, teachers. The сommunication strategy for the "Impact" NGO and methodological recommendations for the development of a communication strategy for non-governmental organizations working in the field of road safety have been developed. uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search


Browse

My Account