Проблема булінгу: результати емпіричного дослідження

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Stelmakh, Svitlana
dc.contributor.author Стельмах, Світлана
dc.date.accessioned 2021-02-11T10:46:23Z
dc.date.available 2021-02-11T10:46:23Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Стельмах С. Проблема булінгу: результати емпіричного дослідження / Світлана Стельмах // Наукові записки УКУ. – 2020. – Педагогіка. Психологія, вип. 3. – С. 123–135. uk
dc.identifier.uri https://er.ucu.edu.ua/handle/1/2509
dc.description.abstract Проблема булінгу була і залишається однією з найактуальніших тем для дослідників із різних галузей й однією з тем-табу для освітян. Та попри таку полярність поглядів, вона потребує об’єднаних зусиль науковців і практиків для виявлення масштабів проблеми, розуміння суті причин та ставлення до неї учасників освітнього процесу і розбудови системи превентивної роботи. Висвітлюються результати дослідження проблеми через анкетування учнів загальноосвітніх навчальних закладів Києва та Львова. Виявлено, що булінг є невід’ємною та звичною частиною сучасного шкільного життя. Незважаючи на негативне ставлення до кривдників, учні переважно замовчують випадки насильства. Система попередження, виявлення та реагування на випадки булінгу відсутня, що є причиною аналогічної реакції педагогічного колективу на прояви насильства серед дітей. При цьому школярі відчувають потребу підтримки дорослих, проведення просвітницьких заходів із протидії булінгу, опанування навичками протистояння й реагування на прояви насильства. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject булінг uk
dc.subject bullying uk
dc.subject цькування uk
dc.subject harassment uk
dc.subject насильство серед дітей uk
dc.subject violence among children uk
dc.subject результати емпіричного дослідження uk
dc.subject results of empirical research uk
dc.title Проблема булінгу: результати емпіричного дослідження uk
dc.title.alternative Bullying Problem: Results of Empirical Research uk
dc.type Article uk
dc.status Опублікований і розповсюджений раніше uk
dc.description.abstracten The bullying problem has been and remains one of the most interesting topics for the researchers in different fields. This is also tabooed topics for educators. But despite such polarity of views, it requires for uniting of efforts of scientists and practitioners for identifying the magnitude of the problem, understanding the essence and attitude of the participants in the educational process, identifying the causes, and developing the preventive system. The article presents the results of the research on the problem of bullying, which was conducted by polling the schoolchildren in Kyiv and Lviv. This allowed to find out that bullying is an integral part of modern school life. Despite the negative attitude towards the offenders, schoolchildren mostly ignore cases of violence. The lack of the system for prevention, detection, and response bullying cases causes a similar teacher`s reaction to the violence among children. At the same time, schoolchildren feel the need of adult support, conducting awareness activities on bullying, training skills for confronting and responding to violence. uk
dc.relation.source Наукові записки УКУ. – 2020. – Педагогіка. Психологія, вип. 3. uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис