Соціальна реклама як інструмент комунікації між державою та суспільством. Авторський проєкт

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лешневська, Ярина
dc.date.accessioned 2020-08-29T20:25:57Z
dc.date.available 2020-08-29T20:25:57Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Лешневська, Ярина. Соціальна реклама як інструмент комунікації між державою та суспільством. Авторський проєкт / Ярина Лешневська ; науковий керівник Надія Баловсяк. - Львів : [б. в.], 2020 . - 45 арк. uk
dc.identifier.uri http://er.ucu.edu.ua/handle/1/2332
dc.language.iso uk uk
dc.subject соціальна реклама uk
dc.subject рекламодавець uk
dc.subject рекламна кампанії uk
dc.title Соціальна реклама як інструмент комунікації між державою та суспільством. Авторський проєкт uk
dc.type Preprint uk
dc.status Публікується вперше uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис