Автореферат: Мотиваційні чинники перфекціонізму студентської молоді

Show simple item record

dc.contributor.author Завада, Тетяна
dc.date.accessioned 2020-05-27T11:34:56Z
dc.date.available 2020-05-27T11:34:56Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://er.ucu.edu.ua/handle/1/2226
dc.description.abstract У дисертації представлено результати дослідження мотиваційних чинників перфекціонізму студентської молоді. Визначено перфекціонізм особистісною рисою, що одночасно поєднує екстрапсихічний та інтрапсихічний аcпекти, що виражається у прагненні до досконалості, що, з однієї сторони, культивується сучасним суспільством і передбачає соціальне заохочення та визнання, проте, з іншої – пов’язане з низкою дисфункціональних особливостей (когнітивних, емоційних, поведінкових). Представлено модифікований опитувальник перфекціонізму Н. Гаранян, А. Холмогорової, що розширений шкалами «самозвинувачення» та «залежність від оцінок оточення», завдяки чому останній дозволяє диференціювати перфекціонізм на різних його рівнях. Розроблено мотиваційну структуру перфекціонізму студентської молоді. Окреслено індивідуально-психологічні та соціокультурні чинники, що впливають на мотивацію перфекціонізму серед студентства. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject перфекціонізм, психологія, мотивація, студенти, опитувальник uk
dc.title Автореферат: Мотиваційні чинники перфекціонізму студентської молоді uk
dc.type Other uk
dc.status Опублікований і розповсюджений раніше uk
dc.subject.udc 159.923.3:316.6
dc.description.abstracten This thesis investigates motivational factors of perfectionism among young student generation.By this research, perfectionism is defined as a personality trait that combines both extrapsychic and intrapsychic aspects, reflected in striving for excellence . The latter on the one hand,is cherished by society and implies social encouragement and acknowledgem ent, but on the other hand,it’s followed by a number of dysfunctional aspects (cognitive, emotional, and behavioral). The study identifies diagnostic criteria of perfectionism in needs, motives, attitude, and values. Included in this research, the modified questionnaire by N. Garanyan, A. Kholmogorova isexpanded with the categories of “self-accusation” and “depending on other people’s opinions ”, which in its turn helps to differentiate perfectionism on its different levels. The study outlines individual and family psychological factors that influence the occurrence of perfectionism among students. uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search


Browse

My Account