Підготовка педагогічних працівників

Show simple item record

dc.contributor.author Ферт, Ольга
dc.date.accessioned 2020-01-30T11:01:06Z
dc.date.available 2020-01-30T11:01:06Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Ферт О. Підготовка педагогічних працівників та організація навчального процесу для дітей з поведінковими розладами / Ольга Ферт // Наукові записки УКУ. - 2017. - Ч. 9: Педагогіка. Психологія, вип. 2. - C. 169-176 uk
dc.identifier.uri http://er.ucu.edu.ua/handle/1/1934
dc.description.abstract Підготовка педагогічних працівників для праці з дітьми з поведінковими розладами, серед яких найпоширенішим є гіперактивний розлад з дефіцитом уваги (ГРДУ), стає дедалі актуальнішою проблемою. У статті висвітлюється сутність розладу, статистика його поширення та симптоматика, а також особливості організації навчального процесу при наявності дітей з ГРДУ у молодшому та старшому шкільному віці. Наголошується на важливості підготовки та перепідготовки педагогічних працівників у вищій школі та в системі післядипломної освіти для забезпечення комплексної підтримки дітей з поведінковими розладами у контексті сучасних тенденцій інклюзивного навчання, а також міжвідомчої співпраці та підтримки родини дитини з особливими потребам. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject діти з розладами поведінки та емоцій uk
dc.subject гіперактивний розлад з дефіцитом уваги (ГРДУ) uk
dc.subject підготовка педагогічних працівників uk
dc.title Підготовка педагогічних працівників uk
dc.type Article uk
dc.status Опублікований і розповсюджений раніше uk
dc.description.abstracten The problem of teachers’ training to work with children with behavioral disorders, attention-deficit hyperactivity disorder (ADHD) is the most common one among them, becomes more and more urgent. The article considers the nature of the disorder, its distribution statistics and symptoms, peculiarities of educational process if there are children with ADHD of junior and senior school age. The author stresses the importance of appropriate teachers’ training and retraining at higher educational institutions and in the system of postgraduate education in order to provide comprehensive support to children with behavioral disorders in the context of current trends in inclusive education, and inter-agency cooperation and support to the family of a child with special needs. uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search


Browse

My Account