Тиша в шкільному середовищі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Аксман, Йоанна
dc.date.accessioned 2020-01-29T14:20:21Z
dc.date.available 2020-01-29T14:20:21Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Аксман Й. Тиша в шкільному середовищі: інноваційні заходи в польських школах / Йоанна Аксман // Наукові записки УКУ. - 2017. - Ч. 9: Педагогіка. Психологія, вип. 2. - C. 21-30 uk
dc.identifier.uri http://er.ucu.edu.ua/handle/1/1919
dc.description.abstract У статті представлено результати дослідження рівня шуму в польських школах та навчальних закладах, яке провели у грудні 2015 року науковці Краківської академії ім. Анджея Фрича-Моджевського разом із представниками краківського Кураторія освіти. Анкетуванням директорів 1994 навчальних закладів Малопольського воєводства дослідники визначали інтенсивність шуму в школах, виявляли виховну цінність тиші, здатність педагогів керувати тишею, вплив архітектури школи на тишу, а також з’ясовували, чи є бажання працювати з цією проблемою. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject тиша uk
dc.subject школа uk
dc.subject рівень шуму uk
dc.subject архітектура школи uk
dc.title Тиша в шкільному середовищі uk
dc.type Article uk
dc.status Опублікований і розповсюджений раніше uk
dc.description.abstracten The article presents the results of the researches on the noise level at Polish schools and other educational institutions conducted by scientists of Andrzej Frycz Modrzewski Krakow University and representatives of the Krakow Curatorium of Education in December, 2015. While interviewing directors of 1994 educational institutions in Malopolska province the researchers determined the noise intensity at schools, revealed the educational value of silence, teachers’ ability to control silence, influence of architecture of a school on silence, they also found out if there was an intention to work with a problem. uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис