Традиції ненасильства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мак-Ґакін, Джон
dc.date.accessioned 2020-01-29T11:20:46Z
dc.date.available 2020-01-29T11:20:46Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Мак-Ґакін Дж. Традиції ненасильства і миру в ранньому та східному християнстві / Джон Мак-Ґакін // Наукові записки УКУ. - 2017. - Ч. 10: Богослов’я, вип. 4. - C. 101-119 uk
dc.identifier.uri http://er.ucu.edu.ua/handle/1/1906
dc.description.abstract Упродовж історії християнства вчення Церкви про війну і мир кристалізувалося між двома крайнощами: з одного боку – радикальний пацифізм, а з іншого – теорія справедливої війни. Автор стверджує, що східнохристиянський підхід набагато складніший, містить більше нюансів: він відкидає будь-яку можливість формулювання теорії справедливої війни, але засуджує відмову вступати в лави армії та захищати честь і безпеку слабших, основану на педантичному християнському пацифізмі. Відомий реформатор монашества, богослов і мислитель IV ст. Василій Кесарійський сформулював східнохристиянську відповідь на питання, за яких обставин християнин може брати участь у війні та яку покуту він повинен звершити, щоб відновити свою повноцінну участь у житті церковної спільноти. Василій і пізніша традиція канонічного права Східної Церкви стверджують, що коли війна є неминучою, ідеали миру і прощення все-таки мусять бути проголошені наново разом із ретроспективною нагодою для відновлення повноцінної участі в житті Церкви шляхом публічного «очищення». uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject ненасильство uk
dc.subject мир uk
dc.subject війна uk
dc.subject Василій Кесарійський uk
dc.title Традиції ненасильства uk
dc.type Article uk
dc.contributor.translator Кіндій, Олег
dc.status Опублікований і розповсюджений раніше uk
dc.description.abstracten Throughout the history of Christianity, the Church’s teaching on war and peace was formulated between two extremes: on the one hand, radical pacifism, on the other hand, the theory of just war. This paper argues that the Eastern Christian approach is much more complex and more nuanced: it rejects any possibility of formulating the theory of just war, but also condemns refusal to join the ranks of the army and defend the honour and safety of the weak by hiding behind a pedantic Christian pacifism. In particular, Basil of Caesarea, celebrated religious reformer, theologian and philosopher of the fourth century, formulated the answer to the question under what circumstances can a Christian participate in war and what penance he must accomplish to restore his full participation in the church community. Basil and later canon law tradition of the Eastern Church contend that if the war is inevitable, the ideals of peace and forgiveness must be proclaimed anew with retrospective opportunity to restore full participation in the life of the Church with the help of the public “purification”. uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2017 (вип. 4) [15]
    Наукові записки УКУ. - 2017. - Ч. 10 : Богослов’я, вип. 4.

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис