Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шуміліна, Ольга | |
dc.date.accessioned | 2019-08-30T09:25:16Z | |
dc.date.available | 2019-08-30T09:25:16Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Шуміліна О. Перемиські партеси / Ольга Шуміліна // Калофонія: Науковий збірник з історії церковної монодії та гимнографії. - 2016. - Ч. 8. - C. 127-136. | uk |
dc.identifier.uri | http://er.ucu.edu.ua/handle/1/1581 | |
dc.description.abstract | Українське партесне багатоголосся є однією з форм давнього церковного співу. Воно виникло на межі ХVІ–ХVІІ століть на західноукраїнських землях, а згодом через мережу православних братств швидко поширилося по інших територіях, діставшись Києва. Пізніше, як репрезентант європейських культурно-мистецьких ініціатив, потрапило до Московської держави в контексті церковних реформ середини XVII століття. Цей спів успішно розвивася до середини ХVІІІ століття, і в другій половині цього століття плавно перейшов у стиль раннього класицизму. У музикознавстві склався погляд на розвиток партесного співу як на суцільний загально-історичний процес, що має певну динаміку еволюційних перетворень та усталений комплекс стильових ознак. Посеред широкого кола джерелознавчих, музично-історичних і теоретичних питань, пов’язаних з дослідженням української партесної спадщини, практично не висвітленим лишається питання партесної музики регіонального поширення в окремих осередках, місцевостях і ширших регіональних територіях. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | партесне багатоголосся | uk |
dc.subject | церковний спів | uk |
dc.subject | Перемиські партеси | uk |
dc.title | Перемиські партеси | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.status | Опублікований і розповсюджений раніше | uk |