Особливості знаку-поспівки «паук» у кулизмяному та лінійному ірмологіонах кінця XVI cт. (на прикладі ірмосів)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Качмар, Марія
dc.date.accessioned 2019-05-21T12:24:54Z
dc.date.available 2019-05-21T12:24:54Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Качмар М. Особливості знаку-поспівки «паук» у кулизмяному та лінійному ірмологіонах кінця XVI cт. (на прикладі ірмосів) / Марія Качмар // Калофонія: Науковий збірник з історії церковної монодії та гимнографії. - 2018. - Ч. 9. - C. 33-40. uk
dc.identifier.uri http://er.ucu.edu.ua/handle/1/1506
dc.description.abstract Сучасне прочитання давньої музичної нотації відбувається через її семіографічну систему, що передає мелодичні особливості тією мовою, яка була актуальна для певної епохи. Важливим феноменом є передавання звуку на письмі, який відтворювався усно: чи окремі кроки вгору-вниз, чи цілі поспівки, які були добре знані як мелодичні формули. Перед дослідником сакральної монодії продовжують виникати нові завдання у прочитанні її текстів, пошуку інтерпретацій, у цілісному осягненні як музичного явища. Тож важливим завданням є прочитання цієї спадщини на основі джерельних, палеографічних і текстологічних студій. Сьогодні, коли роз- роблені різні методи прочитання давніх нотацій, є можливість поглиблювати дослідницькі пошуки, залучаючи значно ширше коло джерел. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject кулизмяний ірмологіон uk
dc.subject лінійний ірмологіон uk
dc.subject ірмос uk
dc.title Особливості знаку-поспівки «паук» у кулизмяному та лінійному ірмологіонах кінця XVI cт. (на прикладі ірмосів) uk
dc.type Article uk
dc.status Опублікований і розповсюджений раніше uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис