Моделі інклюзії для глухих: погляд із США

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кобель, Ігор
dc.contributor.author Dickinson, Jennifer
dc.date.accessioned 2018-09-07T14:30:47Z
dc.date.available 2018-09-07T14:30:47Z
dc.date.issued 2018-09-01
dc.identifier.citation Кобель І. Моделі інклюзії для глухих: погляд із США / Ігор Кобель, J. Dickinson // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) : зб. наук. пр. Кам'янець-Подільського нацонального університету імені Івана Огієнка та нацонального педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. – Кам'янець-Подільський : Медобори-2006, 2018. – С. 133–147.
dc.identifier.isbn 2413-2578
dc.identifier.uri http://er.ucu.edu.ua/handle/1/1255
dc.description.abstract В статті подано короткий аналіз історії та сучасної ситуації із навчанням глухих в США та Україні та інтеграції в чуюче середовище. Висвітлено два протилежні підходи у навчанні, що віддавна конкурують між собою у світовій практиці, а також пагубний вплив рішень Міланського конгресу 1880 року на навчання глухих. Автори розкривають необхідність особливих підходів при інтегапції та/або інклюзії глухих дітей та молоді в чуючий навчальний простір та чуюче суспільство через унікальність цієї категорії дітей, чиї особливі потреби вимагають створення доступного їм мовного середовища із підтримкою рідної для них жестової мови. Особлива увага в статті приділена питанню жестової мови, яка повинна зайняти достойне місце в системі навчання глухих не лише як предмет для вивчення, але в першу чергу як мова навчання поряд із словесною мовою, так як це має місце у США, де збережена система спеціальних шкіл-інтернатів та денних шкіл для глухих та слабкочуючих дітей та молоді. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject глухі діти, uk
dc.subject слабкочуючі діти uk
dc.subject українська жестова мова uk
dc.subject американська жестова мова uk
dc.subject інклюзія глухих uk
dc.subject школа-інтернат для глухих uk
dc.subject навчання глухих дітей uk
dc.title Моделі інклюзії для глухих: погляд із США uk
dc.type Article uk
dc.status Публікується вперше uk
dc.subject.udc 162.16
dc.description.abstracten This paper provides a short comparison of approaches to the inclusion of Deaf people both in society and in the mainstream education systems in the USA and Ukraine, as well as explores the history of Deaf education in both countries. The negative impact of the decisions adopted by the 1880 Milano Conference on Deaf Education is described. The paper also includes observations by an American professor of life of Ukrainian deaf people in different contexts such as the school system, the Deaf community, and in Deaf clubs. Additionally, this paper highlights the importance of understanding the difference between needs of Deaf people and other individuals with disabilities and special needs because their inclusion requires accepting and understanding sign language as both an identity marker and as a means of communication. uk
dc.relation.source Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського нацонального університету імені Івана Огієнка та нацонального педагогічного університету ім.М.П.Драгоманова uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис