Теорії педагогіки праці в контексті розвитку людського капіталу: досвід Польщі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Когут, Світлана
dc.date.accessioned 2017-06-01T16:06:35Z
dc.date.available 2017-06-01T16:06:35Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Когут С.Я. Теорії педагогіки праці в контексті розвитку людського капіталу: досвід Польщі / Світлана Когут // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки: зб.наук. пр. / [редкол.: Т.С. Плачинда (голов. ред.) та ін.]. – Кропивницький : КЛА НАУ, 2017. – Вип. 1. – С. 248–256.
dc.identifier.uri http://er.ucu.edu.ua/handle/1/1118
dc.description.abstract У статті розглянуто окремі теорії, які знаходять своє застосування в педагогіці праці. Вказано, що особливістю польської науки й освіти є вирізнення паралельно функціонуючих підходів до визначення змісту навчання упродовж життя. Розглянуто ключові проблемно-структурні одиниці неперервної освіти дорослих, якими оперує педагогіка праці. Зазначено, що з теорією навчання дорослих тісно пов’язана теорія професійної орієнтації, порадництва і консультування. Ці процеси розглядаються як такі, що доповнюють один одного, відповідаючи різним періодам професійного розвитку й професійної активності сучасної людини. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher КЛА Національного авіаційного університету uk
dc.subject педагогіка праці uk
dc.subject освіта упродовж життя uk
dc.subject Республіка Польща uk
dc.subject професійна орієнтація uk
dc.subject професійне порадництво uk
dc.subject професійне консультування uk
dc.subject Republic of Poland uk
dc.subject pedagogy of labor uk
dc.subject lifelong learning uk
dc.subject professional orientation uk
dc.subject professional recommendations uk
dc.subject professional counseling uk
dc.title Теорії педагогіки праці в контексті розвитку людського капіталу: досвід Польщі uk
dc.type Article uk
dc.status Опублікований і розповсюджений раніше uk
dc.subject.udc 378:37.013
dc.description.abstracten A significant meaning is being paid to professional training in the context of human capital development. Modern life dynamics proves the fact that the life of each person is closely connected with self-education and continuous studies. A human being has to study during all his/her life, to re-qualify, or to change a profession. Pedagogy of labor studies the above mentioned problems on the theoretical and methodological level. Researching problems of “human being – labor – education” interconnections is particularly urgent in modern Polish monographic works which stress such aspects as: human being’s attitude to labor, up-bringing for labor, labor as activity. The article considers theories and the conceptual apparatus used in pedagogy of labor. The author emphasizes that a special feature of Polish science and education is the usage of simultaneously functioning approaches to the determination of the essence of lifelong learning. Key problem and structure units of continuous education of adults, pedagogy of labor operates with, are examined. It is also mentioned that the theory of education of adults is closely connected with the theory of professional orientation, counseling, and consulting. These processes are considered to be such that complement one another for they correspond to different periods of modern individual’ professional development and his/her professional activity. uk
dc.relation.source Науковий вісник льотної академії uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис