Ідеологічні та ціннісні контексти медіа в теоріях комунікацій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зражевська, Ніна
dc.date.accessioned 2017-01-15T15:06:28Z
dc.date.available 2017-01-15T15:06:28Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Зражевська Н. І. Ідеологічні та ціннісні контексти медіа в теоріях комунікацій [Електронний ресурс] / Н. І. Зражевська // Актуальні питання масової комунікації. - 2008. - Вип. 9. - С. 5-8. uk
dc.identifier.uri http://er.ucu.edu.ua/handle/1/1024
dc.identifier.uri http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2008_9_4 uk
dc.description.abstract Зроблено акцент на дослідженні методів і підходів до проблеми впливу медіа на ідеологію та цінності культури в зарубіжній комунікативістиці. Зокрема розглядається ідеологічна роль мас-медіа в британських "культурних до- слідженнях", у генетичному структуралізмі, у футурології Е. Тоффлера. Гіпотеза полягає в тому, що й позитивізм, і кри- тичні розвідки в кінцевому підсумку не можуть ігнорувати активного ідеологічного й аксиологічного змісту мас-медіа. uk
dc.language.iso uk uk
dc.rights CC0 1.0 Universal *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/ *
dc.subject мас-медіа uk
dc.subject культура uk
dc.subject цінності uk
dc.subject ідеологія uk
dc.subject вплив uk
dc.title Ідеологічні та ціннісні контексти медіа в теоріях комунікацій uk
dc.type Article uk
dc.status Опублікований і розповсюджений раніше uk
dc.relation.source Актуальні питання масової комунікації uk


Долучені файли

Наступні файли містять ліцензії, пов’язані з цим матеріалом:

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

CC0 1.0 Universal Якщо не зазначено інше, ліцензія на цей матеріал описується як CC0 1.0 Universal

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис