Faculty of Health Sciences | Факультет наук про здоров’я
Permanent URI for this communityhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/32
Browse
9 results
Search Results
Item Мотиваційні чинники перфекціонізму студентської молоді(2016) Завада, ТетянаУ статті проаналізовано теоретичні підходи до вивчення мотиваційних чинників перфекціонізму особистості. Також представлено емпіричні результати дослідження мотиваційних факторів, що впливають на прояв перфекціонізму у студентської молоді.Item Мотиваційний дискурс особистості: на шляху до соціальної психології мотивації(Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015) Климчук, ВіталійУ монографії представлено результати досліджень мотиваційного дискурсу особистості. Мотиваційний вимір життєсвіту розглянуто із соціально-психологічної дискурсивної позицій, у результаті чого автором вибудовано проект соціальної психології мотивації. На основі даних емпіричних досліджень автор описує структуру мотиваційного дискурсу, його кількісні і якісні характеристики, а також практики його конструювання. Презентовані оригінальні результати вивчення мотиваційного дискурсу у різних інтеракційних просторах: рекламному просторі, просторі соціальних мереж, просторі партнерського діалогу та владно-підвладної взаємодії. Для науковців, викладачів, студентів психологічних спеціальностей, аспірантів та усіх, хто цікавиться проблемами сучасної соціальної психології особистості.Item Щоб кинути курити, розвивайте часову орієнтацію на майбутнє - Результати адаптації «Шкали врахування майбутніх наслідків» українською мовою(Тернопільський національний економічний університет, 2017) Сеник, Оксана; Різник, Роман; Горбаль, ІринаУ статті наведено результати адаптації Шкали врахування майбуніх наслідків (CFC-14) українською мовою. У дослідженні взяли участь 514 осіб віком від 16 до 57 років (M = 22,62, SD = 6,02). За допомогою конфірматорного факторного аналізу та незалежного зовнішнього критерію підтверджено двофакторну структуру Шкали, яка повністю співпадає з факторною структурою оригіналу. Перевірка надійності за допомогою методу тест-ретест показала, що обидві субшкали – «Віддалене майбутнє» та «Близьке майбутнє» – мають високий рівень відтворюваності. Коефіцієнт α-Кронбаха становить 0,68 та 0,73 для шкал «Віддалене майбутнє» та «Близьке майбутнє» відповідно. За допомогою зовнішнього незалежного критерію підтверджено критеріальну валідність Шкали: виявлено, що особи, які не курять, мають вищий показник за шкалою «Віддалене майбутнє» у порівнянні з особами, які курять. Отримані результати дають змогу рекомендувати українську версію Шкали врахування майбутніх наслідків як надійний і валідний психологічний інструмент для дослідження часових орієнтацій особистості.Item Психометричні показники та адаптація методики Р. Стили “KPIKS” (Українська версія: опитувальник вимірювання індивідуального соціального капіталу (ОВІСК) адаптація І.І. Семків)(Гуманітарний вісник з психології ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький Державний педагогічний університет ім.Г. Сковороди» : збірник наукових праць, 2015) Семків, Ірина; Семків, ІринаУ статті висвітлюються сучасні теорії дослідження соціального капіталу. Здійснюється аналіз цього феномену у контексті ресурсного підходу. У рамках даного напрямку соціальний капітал розглядається як доступність особистості до ресурсів, що містяться у соціальній мережі знайомств. Розглядаються основні проблеми емпіричного дослідження соціального капіталу за допомогою методики Р. Стили «КРІКS». Відображається хід адаптації та психометричні показники україномовної версії методики «опитувальник вимірювання індивідуального соціального капіталу (ОВІСК) адаптація І.І. Семків».Item Психологічні кореляти суб’єктивного благополуччя(Астропринт, 2013) Горбаль, Ірина; Horbal, IrynaУ статті проаналізовано психологічний зміст поняття суб’єктивного благополуччя та визначено деякі психологічні характеристики, які мають значення при формуванні позитивної оцінки якості життя. Серед них виокремлюються як особистісні особливості, так і характеристики соціального оточення.Item Тренинг внутренней мотивации(Речь, 2005) Климчук, ВиталийВ первом разделе представлены концепции внутренней мотивации, классические и современные исследования в этой сфере; обсуждаются прикладные аспекты теории внутренней мотивации — возможности ее использовании при разработке системы мотивирования персонала. Во втором разделе описаны общая структура Программы, использованные в Программе методы и методики (каузометрия, репертуарные решетки и терапия фиксированных ролей Джорджа Келли, возможности многомерного математического анализа полученных этими методами данных). В третьем разделе представлено детальное описание самой программы со всеми предлагаемыми в ней упражнениями и особенностями их использования. В четвертом разделе обсуждается анализ изменений, происходящих после завершения Программы. В приложении описан процесс проведения кластерного анализа оценочных решеток Дж. Келли в программе Statistica.Item Внутрішня мотивація учбової діяльності молоді: теорія, методика, програма розвитку(Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014) Климчук, Віталій; Горбунова, ВікторіяМонографія присвячена аналізу проблеми внутрішньої мотивації учбової діяльності молоді. Представлені теоретичні засади досліджень внутрішньої мотивації, наводяться описи опитувальників, спрямованих на її діагностику, а також презентується авторська комплексна методика дослідження внутрішньої мотивації, яка охоплює ситуаційний, ситуаційно-ціннісний та суб'єктно-ціннісний рівня, і дає змогу вивчити кожен із рівнів сутнісно, максимально глибоко і широко. Розроблена методика дозволяє проаналізувати зміст різних рівнів внутрішньої мотивації, зрозуміти специфіку індивідуального розвитку внутрішньої мотивації, виявити проблемні моменти в її ґенезі і точки стимуляції її розвитку, а також робити прогноз поведінки особистості у різних життєвих ситуаціях. Також – дає змогу не лише вираховувати індекси розвитку внутрішньої мотивації, але й будувати її математичні моделі, в яких цілісно представляти картину мотиваційної сфери особистості. В якості основи цієї методики слугують: 1) аналіз життєвого шляху особистості та застосування до його вивчення процедур математичного моделювання; 2) "Методика вивчення динаміки здібностей" О.Л. Музики; 3) теорія самодетермінації Е. Дісі, Р. Раяна.Item Психологічні детермінанти розвитку внутрішньої мотивації студентів у навчальній діяльності(2004) Климчук, ВіталійУ дисертаційному дослідженні здійснюється експериментальне дослідження психологічних детермінант розвитку внутрішньої мотивації студентів у навчальній діяльності. В роботі на основі теоретичного аналізу підходів до вивчення внутрішньої мотивації розроблено рівневу модель її розвитку. Виділено три рівні розвитку внутрішньої мотивації: ситуативний, ситуативно-ціннісний та суб’єктно-ціннісний. Зі зростанням рівня розвитку внутрішньої мотивації відбувається зростання кількісного наповнення ціннісної сфери, виділення в ціннісно-мотиваційній сфері діяльнісних та моральнісних факторів, поява у межах виділених факторів груп цінностей внутрішньої мотивації: самодетермінації, компетентності та значущих міжособистісних стосунків. Встановлено етапи розвитку внутрішньої мотивації (етап диференціації та етап інтеграції). На основі виявлених особливостей внутрішньої мотивації розроблено тренінгову програму її розвитку.Item Розуміння особистісної ідентичності у психодинамічній парадигмі(Львівський національний університет імені Івана Франка, 2015) Turetska, Khrystyna; Турецька, ХристинаМонографія – це результат колективної праці науковців кафедри психології філософського факультету Львівського національного університету імені Івана Франка, яка охоплює проблеми розвитку предмета психології та становлення і функціонування особистості. Окреслюючи широке коло психологічних проблем, автори акцентують на неоднозначності особистості та багатогранності її буття в сучасному соціальному просторі. Монографія буде корисною для науковців і практиків, які працюють у різноманітних галузях психології, соціології, політології, соціальної роботи тощо. Розглянуто розуміння феномену «ідентичності» у психоаналітичній парадигмі як суб’єктивне почуття безперервності й цілісності існування в часі та просторі, визнання цієї тотожності навколишніми «значущими іншими». Ідентичність визначено як інтрапсихічну структуру, що інтегрує репрезентації власної особистості. На змістовному рівні виявляється як система характеристик власної особистості, а на функціональному – як самосвідомість, саморефлексія, автентичність. Становлення ідентичності відбувається в процесі інтерналізації, до якої послідовно входять: інтроекція, ідентифікація й формування ідентичності.