Faculty of Health Sciences | Факультет наук про здоров’я
Permanent URI for this communityhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/32
Browse
25 results
Search Results
Item Емоційна близькість між мамою та дочкою в юнацькому віці: проблема сепарації(2009) Shyroka, Anastasiіa; Широка, АнастасіяItem Інтернет-залежність як предмет психологічного дослідження(ЛНУ ім.І.Франка, 2006) Турецька, ХристинаЗдійснено аналіз основних підходів до феномену Інтернет-аддикції. Розглянуто критерії та симптоми даного виду залежності. Виділено три групи чинників Інтернет-аддикції: характеристики соціальної ситуації, характеристики можливостей віртуального середовища, та психологічні особливості Інтернет-аддиктів.Item Проблема емпіричного дослідження особистісної ідентичності(Львівський національний університет, 2008-01) Турецька, ХристинаВиділено головні методологічні підходи до ідентичності в психоаналітичному, інтеракціоністському, когнітивному напрямі. Розглянуто особливості емпіричного дослідження ідентичності в російській та українській науці. Проаналізовано інтегративний підхід у дослідженні особистісної ідентичності. Розглянуто головні методичні прийоми емпіричного дослідження особистісної ідентичностіItem Тренинг внутренней мотивации(Речь, 2005) Климчук, ВиталийВ первом разделе представлены концепции внутренней мотивации, классические и современные исследования в этой сфере; обсуждаются прикладные аспекты теории внутренней мотивации — возможности ее использовании при разработке системы мотивирования персонала. Во втором разделе описаны общая структура Программы, использованные в Программе методы и методики (каузометрия, репертуарные решетки и терапия фиксированных ролей Джорджа Келли, возможности многомерного математического анализа полученных этими методами данных). В третьем разделе представлено детальное описание самой программы со всеми предлагаемыми в ней упражнениями и особенностями их использования. В четвертом разделе обсуждается анализ изменений, происходящих после завершения Программы. В приложении описан процесс проведения кластерного анализа оценочных решеток Дж. Келли в программе Statistica.Item Психологічні детермінанти розвитку внутрішньої мотивації студентів у навчальній діяльності(2004) Климчук, ВіталійУ дисертаційному дослідженні здійснюється експериментальне дослідження психологічних детермінант розвитку внутрішньої мотивації студентів у навчальній діяльності. В роботі на основі теоретичного аналізу підходів до вивчення внутрішньої мотивації розроблено рівневу модель її розвитку. Виділено три рівні розвитку внутрішньої мотивації: ситуативний, ситуативно-ціннісний та суб’єктно-ціннісний. Зі зростанням рівня розвитку внутрішньої мотивації відбувається зростання кількісного наповнення ціннісної сфери, виділення в ціннісно-мотиваційній сфері діяльнісних та моральнісних факторів, поява у межах виділених факторів груп цінностей внутрішньої мотивації: самодетермінації, компетентності та значущих міжособистісних стосунків. Встановлено етапи розвитку внутрішньої мотивації (етап диференціації та етап інтеграції). На основі виявлених особливостей внутрішньої мотивації розроблено тренінгову програму її розвитку.Item Використання WEB-ресурсів при вивченні англійської мови з професійною метою у ПТНЗ(2008) Palka, Oleksandra; Палка, ОлександраУ статті розглядається доцільність створення WEB-додатку до існуючих курсів у формі серії уроків чи вправ для самостійної роботи з використанням WEB-ресурсів при вивченні англійської мови у ПТНЗ.Item До питання про існування в спільноті глухих двох мов і двох культур(2007) Кобель, Ігор; Kobel, IhorВ статті досліджено шлях становлення і розвитку жестових мов та їх важливість для успішного функціонування спільнот глухих. Жестова мова показана як найважливіша складова культури глухих. Автор пропагує двомовність (білінгвістичний підхід) як запоруку успішного навчання дітей із вадами слуху.Item Інклюзивне навчання глухих: зарубіжний досвід(2006) Кобель, Ігор; Kobel, IhorСтаття знайомить із сучасною практикою навчання глухих у світі. Аналізуються сучасні тенденції інклюзивної форми навчання та впливи, які вони можуть мати на рівень грамотності у випускників шкіл для глухих.Item Система кодування осіб із обмеженими можливостями та особливими потребами в Північній Америці(2007) Кобель, Ігор; Kobel, IhorСтаття знайомить українського читача із системою кодування (маркування) особливих потреб і різних видів неповносправностей, яка прийнята в Північній Америці. Аналізується різниця між українським та північноамериканським підходом у трактуванні особливих потреб та неповносправностей, які необхідно враховувати у системі освітиItem Педагогіка як система наук про виховання людини. Методи науково-педагогічного дослідження.(Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2009) Kohut, Svitlana; Когут, Світлана
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »