Інновації та підприємництво

Permanent URI for this communityhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/3351

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 79
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка стратегії трансформації аутсорсингової моделі в продуктову студію на прикладі компанії "Ubraine"
    (2020) Бідочко, Андрій
    Дана робота має на меті пошук ефективних методів співпраці між компаніями замовниками в країнах OECD які зацікавлені адаптувати або вже адаптовують Open Business Model практики та компаніями які знаходяться в країнах що розвиваються і в яких відбувається трансформація з аутсорсингової моделі націленої на нарощення виробничого потенціалу до бізнес моделі яка націлена на нарощення інноваційних можливостей.
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення сервісу для роздільного збору та компостування органічних відходів
    (2020) Гнап, Михайло
    У роботі здійснено дослідження та розроблення комплексної бізнес моделі підприємства, яке спеціалізується на роздільному зборі та компостуванні органічних відходів у біогумус.
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення музичної агенції з надання послуг менеджменту та резервування артистів України та закордону
    (2020) Голойда, Олена
    Дане дослідження стосується української музичної індустрії та вирішує проблему недостатнього забезпечення ресурсами та можливостями розвитку артистів, які займаються своїми проектами самостійно, тобто без допомоги музичних компаній. Слід зазначити, що дана проблема не лише стосується кожного артиста індивідуально, але і впливає на кількість якісного конкурентоспроможного контенту, гідного для експорту на європейський ринок. Саме тому, після декількох років співпраці з українськими артистами та отримання цінного досвіду на профільних подіях закордоном, було вирішено створити новий формат музичної агенції. Цей формат характерний тим, що артист забезпечується всіма необхідниими послугами (менеджмент проекту, рекординг, паблішинг, дистрибуція, букінг), і на відміну від лейблу, агенція значно меншого розміру, є віртуальною організацією та працює на основі аутстафингу. Завдяки цьому значна частина витрат скорочується, що робить плату за послуги доступною для більшої кількості артистів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегія створення центру сімейного розвитку “family stories”
    (2020) Гринь, Ольга
    Метою дослідження є встановити актуальність необхідності батьківської освіти та популяризації знань сімейної та дитячої психології в Україні з огляду на подальше відкриття центру сімейного розвитку “Family stories”.
  • Thumbnail Image
    Item
    Адаптування продукту сервісної компанії під потреби малого бізнесу
    (2020) Добосевич, Ярослав
    Метою даної роботи була адаптація продукту сервісної компанії під потреби малого бізнесу для забезпечення базових та нагальних потреб цільової аудиторії та, як результат, ріст компанії.
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення ресторану Cook Good Food з можливістю власноруч приготувати вишукану страву у супроводі повара
    (2020) Дорощук, Христина
    У роботі розроблено проект створення ресторану CooK GooD FooD, де відвідувачі матимуть змогу проводити час з близькими за приготуванням вишуканих страв ресторанного рівня.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка стратегії виходу подкаст-платформи Elision на англомовні ринки
    (2020) Дрозд, Наталія
    Ця робота присвячена розробці маркетингової стратегії для додатку для подкастів Elision. Elision – це український стартап випускника LvBS Віктора Павлучинського та його команди. Нещодавно вони підняли перший раунд інвестицій від української IT-компанії Genesis, і тепер Elision збирається вийти на ринок англомовних країн. Доцільність входу на ринок, специфіку галузі та особливості роботи з аудіо-контентом я дослідила у своїх роботі. Беручи до уваги, що кількість інформації та способи її отримання зростають з шаленими темпами, а слухова система залишилася найбільш вільною від реклами, дослідниця вважає, що наступним кроком у боротьбі за увагу буде саме ринок аудіо-контенту. Авторка обрала даний консалтинговий проект, щоб створити стратегію запуску, котра базуватиметься академічних знаннях та глибинному аналізі ринку в поєднанні з практичними навичками, здобутими на посаді диджитал-маркетолога. Розроблена стратегія включає в себе аналіз середовища подкастів, аналіз ринку мобільних додатків, бізнес модель Elision та аналіз компанії на наявність асиметричної моделі, маркетинговий план у площині бренд-маркетингу та performance-маркетингу, ідентифікацію ризиків та побудову фінансової моделі на найближчий рік.
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення і розвиток онлайн-агенства маркетингу 3 Dollar Social
    (2020) Заболотний, Остап
    Метою створення 3 Dollar Social стало надання можливості доступного онлайн-маркетингу у соціальних мережах для малого та середнього бізнесу (переважно у США) і трансформація бізнесу клієнтів за допомогою цього сервісу.Цей сервіс збільшить видимість і довіру до бізнесу клієнтів, тим самим збільшить кількість нових клієнтів, які прийдуть до них, щоб зробити покупку.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проектування (креативного) простору для обміну знань та навичок за моделлю колективного навчання
    (2020) Мосіюк, Ірина; Смаркутська, Ірина
    Колективне навчання – це навчальна стратегія, яка дозволяє невеликим групам спільно працювати над визначеними груповими задачами. Його основним елементом є демонстрація позитивного ефекту взаємодії, підкреслюючи при цьому важливість особистої відповідальності. Це відбувається природнім шляхом, так як учасники тісно працюють один з одним, не зважаючи на те що, у всіх різні завдання, які потрібно пояснити один одному. Саме тому ми прагнемо створити освітній простір через безперервний обмін знань та навичок у креативному місці з максимально мотивованими людьми через модель колективного навчання, створити екосистему, де цілеспрямовані особистості будуть ділитись своїм досвідом, передавати його один одному та залучити до цього процесу провідних менторів із провідних галузі економіки, екології, юриспруденції та ІТ технологій. Освітній простір lifelearning.space – це надихаюче місце призначене для активного навчання і самопізнання. Щоб максимально сприяти вільній співпраці між учасниками ми поєднаємо open space, кімнати для проведення навчальних воркшопів та занятть, створимо їх максимально гнучкими та оснащеними навчальними посібниками, різними книгами, надихаючою літературою, та всім, що може стимулювати мозок і творче мислення. Щодо навчальних класів та воркшопів – ми максимально концентруємось на взаємодії між учасниками в процесі навчання використовуючи колективні підходи.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка маркетплейсу харчування “Слоїк”
    (2020) Бойкович, Володимир
    У роботі з’ясовано доцільність створення маркетплейсу готових страв, що фактично буде «легальною» версією доставки їжі та захисту від ризиків як продавців так і покупців.