Schools and Centers | Школи та центри
Permanent URI for this communityhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/37
Browse
Item Effective Class Discussion(2018-03) Dickinson, JenniferItem Engaging Students: Part 2 of a 3-part UDL Cycle(2018) Dickinson, JenniferItem Grading and Course Design: Part 3 of UDL Cycle(2018) Dickinson, JenniferItem Grading Schemes: Rubrics, Contract Grading, Specs Grading(2018-03) Dickinson, JenniferItem Helping Students Prepare for Class(2018-03) Dickinson, JenniferItem Introduction to Blended and Web-enhanced Instruction(2017-03) Dickinson, JenniferItem Promoting Active and Productive Online Discussions(2017-01) Dickinson, JenniferItem Roadmap for Publication and Maximizing Your Chances for Getting Published(2016) Pickett, NathanПрезентація для тренінгу «Як публікуватися в міжнародних рецензованих виданнях», Міністерство освіти і науки України, Програма імені Фулбрайта в Україні, Український католицький університет, Львів, 24 березня 2016 р.Item Student self-assessment: 3 big ideas to get you started(2018-03-08) Dickinson, JenniferItem Universal Design for Learning (UDL): Part 1 of a 3-part seminar series(2018-02) Dickinson, JenniferItem Where do I fit in? Finding your niche and reviewing the literature(2016) Weiss, LisaПрезентація для тренінгу «Як публікуватися в міжнародних рецензованих виданнях», Міністерство освіти і науки України, Програма імені Фулбрайта в Україні, Український католицький університет, Львів, 24 березня 2016 р.Item Активне навчання: практика та виклики для дисциплін технічного та природничого циклу(2018-02) Молчановський, ОлексійItem Відкритий доступ: зміни в наукових комунікаціях та поширення результатів досліджень(2017-10-26) Синицька, АлінаРесурси відкритого доступу, незважаючи на різноманітні політики грантодавців, національні та загальноєвропейські ініціативи, наявність прекрасних прикладів, на зразок PLoS чи arxiv.org, поки не потіснили монополістів-видавців, але повпливали на їх видавничі моделі. Як науковці мають відреагувати та ці зміни і обрати стратегію, яка сприятиме поширенню результатів наукових досліджень у відкритому доступі?Item Відкритий доступ: що важливо знати(2019-10-24) Синицька, Аліна;Item Гібридний кампус та академічна доброчесність(2021-02-16) Синицька, АлінаItem Е-дидактика: Рекомендації щодо подачі навчального змісту засобами MOODLE(2016) Пасічник, ОксанаПрезентаційний матеріал до семінару Центру навчальних та інноваційних технологій, що відбувся в Українському католицькому університеті (Львів, 4 жовтня 2016 р.). Перший семінар цього циклу присвячений е-дидактиці створення електронного курсу.Item Звіт про роботу Центру навчальних та інноваційних технологій у 2016 - 2017 н. р.(2017) Центр навчальних та інноваційних технологійItem Звіт про роботу Центру навчальних та інноваційних технологій у 2016 р.(2016-12) Центр навчальних та інноваційних технологійItem Звіт про роботу Центру навчальних та інноваційних технологій у 2017-18 н.р.(2018) Центр навчальних та інноваційних технологійItem