Кафедра журналістики
Permanent URI for this communityhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/63
Browse
26 results
Search Results
Item The visual calls of today: voices of peace(2022) Babenko, ViktoriaItem Журналістика: занепад, порятунок, золота ера(Препринт, матеріал не публікувався, 2020) Потятиник, Борис; НемаєДосліджено публікації упродовж 20 років (2000 - 2020) за ключовими словами "кінець журналістики"Item Журналістський фейлетон і професійна етика(Львівський національний університет імені Івана Франка, 2015) Pavliv, Volodymyr; Павлів, Володимир; Pavliv, VolodymyrУ статті досліджено проблематику дотримання стандартів журналістської етики у статтях фейлетонного жанру. Проаналізовано історичний контекст формування журналістського фейлетону, особливості його застосування у сучасній українській періодиці.Item Журналістський фейлетон у Інтернеті: можливості та загрози(Львівський національний університет імені Івана Франка, 2013) Pavliv, Volodymyr; Павлів, Володимир; Pavliv, VolodymyrДосліджено динаміку адаптації традиційних журналістських жанрів до умов, що їх надає розвиток нових медіа загалом, а Інтернету зокрема. Проаналізовано проблему можливостей і ризиків, які несе в собі публікація в Інтернеті такого делікатного жанру як журналістський фейлетон.Item Етика і мораль як типологічні параметри телевізійного тексту(Львівський національний університет імені Івана Франка, 2012) Pavliv, Volodymyr; Павлів, ВолодимирДосліджено динаміку поняття – журналістська етика. Проаналізовано проблему моральної відповідальності у роботі журналіста на прикладі української тележурналістики.Item Політичні інтернет-комунікації: маркетингові способи організації(Київський міжнародний університет, 2011) Балинський, Ігор; Balynskyy, IgorОписано специфіку формування політичного іміджмейкінгу, зокрема політичного піару, політичної реклами, інформаційного лобізму, інформаційного тероризму як основних маркетингових способів організації політичних Інтернет-технологій.Item Інформаційний перехід телебачення на нові платформи мовлення: український досвід(Львівський національний університет імені Івана Франка, 2014) Бабенко, Вікторія; Babenko, ViktoriaРозглянуто трансформаційні процеси переходу класичного телебачення на нові платформи мовлення. Проаналізовано основні етапи розвитку цифрових медій, зокрема появу зручних мультимедійних платформ, що суттєво розширили кордони інтернет-комунікації. Зосереджено увагу на пріоритетних напрямах інтернет-телебачення в Україні.Item Видовищні комунікації: методи та форми взаємодії естетична норма видовищності(Львівський національний університет імені Івана Франка, 2011) Babenko, Viktoria; Бабенко, ВікторіяЗвернено увагу на соціокомунікативну видовищну практику телевізійної продукції в умовах шоутизації телевізійного контенту, на основні принципи функціонуванняшоу-технологій в аудіовізуальній культурі.Item Гібридизація новинного мовлення(Львівський національний університет імені Івана Франка, 2013) Babenko, Viktoria; Бабенко, ВікторіяРозглянуто сучасні форми інфотейнменту в телевізійному мейнстримі, звернено увагу на основні маркери комунікативної гри в новинному продукті.Item Комунікаційні технології бренду в телевізійній культурі(Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, 2012) Babenko, Viktoria; Бабенко, ВікторіяРозглянуто модифікації бренду як одного з важливих елементів комплексу маркетингових комунікацій. Наведено основні принципи функціонування брендів в аудіовізуальній культурі.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »