Кафедра журналістики

Permanent URI for this communityhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/63

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 26
  • Thumbnail Image
    Item
    The visual calls of today: voices of peace
    (2022) Babenko, Viktoria
  • Thumbnail Image
    Item
    Журналістика: занепад, порятунок, золота ера
    (Препринт, матеріал не публікувався, 2020) Потятиник, Борис; Немає
    Досліджено публікації упродовж 20 років (2000 - 2020) за ключовими словами "кінець журналістики"
  • Thumbnail Image
    Item
    Журналістський фейлетон і професійна етика
    (Львівський національний університет імені Івана Франка, 2015) Pavliv, Volodymyr; Павлів, Володимир; Pavliv, Volodymyr
    У статті досліджено проблематику дотримання стандартів журналістської етики у статтях фейлетонного жанру. Проаналізовано історичний контекст формування журналістського фейлетону, особливості його застосування у сучасній українській періодиці.
  • Thumbnail Image
    Item
    Журналістський фейлетон у Інтернеті: можливості та загрози
    (Львівський національний університет імені Івана Франка, 2013) Pavliv, Volodymyr; Павлів, Володимир; Pavliv, Volodymyr
    Досліджено динаміку адаптації традиційних журналістських жанрів до умов, що їх надає розвиток нових медіа загалом, а Інтернету зокрема. Проаналізовано проблему можливостей і ризиків, які несе в собі публікація в Інтернеті такого делікатного жанру як журналістський фейлетон.
  • Thumbnail Image
    Item
    Етика і мораль як типологічні параметри телевізійного тексту
    (Львівський національний університет імені Івана Франка, 2012) Pavliv, Volodymyr; Павлів, Володимир
    Досліджено динаміку поняття – журналістська етика. Проаналізовано проблему моральної відповідальності у роботі журналіста на прикладі української тележурналістики.
  • Thumbnail Image
    Item
    Політичні інтернет-комунікації: маркетингові способи організації
    (Київський міжнародний університет, 2011) Балинський, Ігор; Balynskyy, Igor
    Описано специфіку формування політичного іміджмейкінгу, зокрема політичного піару, політичної реклами, інформаційного лобізму, інформаційного тероризму як основних маркетингових способів організації політичних Інтернет-технологій.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційний перехід телебачення на нові платформи мовлення: український досвід
    (Львівський національний університет імені Івана Франка, 2014) Бабенко, Вікторія; Babenko, Viktoria
    Розглянуто трансформаційні процеси переходу класичного телебачення на нові платформи мовлення. Проаналізовано основні етапи розвитку цифрових медій, зокрема появу зручних мультимедійних платформ, що суттєво розширили кордони інтернет-комунікації. Зосереджено увагу на пріоритетних напрямах інтернет-телебачення в Україні.
  • Thumbnail Image
    Item
    Видовищні комунікації: методи та форми взаємодії естетична норма видовищності
    (Львівський національний університет імені Івана Франка, 2011) Babenko, Viktoria; Бабенко, Вікторія
    Звернено увагу на соціокомунікативну видовищну практику телевізійної продукції в умовах шоутизації телевізійного контенту, на основні принципи функціонуванняшоу-технологій в аудіовізуальній культурі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Гібридизація новинного мовлення
    (Львівський національний університет імені Івана Франка, 2013) Babenko, Viktoria; Бабенко, Вікторія
    Розглянуто сучасні форми інфотейнменту в телевізійному мейнстримі, звернено увагу на основні маркери комунікативної гри в новинному продукті.
  • Thumbnail Image
    Item
    Комунікаційні технології бренду в телевізійній культурі
    (Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, 2012) Babenko, Viktoria; Бабенко, Вікторія
    Розглянуто модифікації бренду як одного з важливих елементів комплексу маркетингових комунікацій. Наведено основні принципи функціонування брендів в аудіовізуальній культурі.