Управління неприбутковими організаціями. Магістерські роботи
Permanent URI for this communityhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/1314
Browse
107 results
Search Results
Item Фандрейзингова стратегія релігійної організації (на прикладі РО «Місія «Центр Опіки Сиріт» УГКЦ»)(2023) Кузів, ОленаУ магістерському дослідженні вивчено підходи до фандрейзингової діяльності релігійних організацій, розглянуто приклади успішних фандрейзингових практик релігійних організацій в Україні та за кордоном. Проведено аналіз проектної та фандрейзингової діяльності релігійної організації «Місія «Центр Опіки Сиріт» УГКЦ» (далі – місії ЦОС), досліджено її потребу у ресурсах. На основі зібраних даних розроблено фандрейзингову стратегію місії «ЦОС» на 2024-2028 рр. та фінансовий план на 2024 р.Item Створення бізнес-моделі соціального підприємства Dream&Do Hub в м. Ірпінь в повоєнній реальності(2023) Секісова, ВалеріяУ роботі досліджено теоретичні і аспекти бізнес моделювання соціальних підприємств, міжнародний та український досвід створення та роботи соціальних підприємств в повоєнній реальності, передумови для створення соціального підприємництва Dream&Do Hub в місті Ірпінь та можливий соціальний вплив діяльності підприємства. На основі аналізу було розроблено бізнес-модель та фінансову модель та операційний план запуску та першого року діяльності підприємства.Item Управління репутацією неприбуткових організацій в Україні в умовах воєнного стану (на прикладі БФ “Повернись живим”, “Фонд підтримки пластунів-військовиків")(2023) Григорів, АнатолійУ роботі було розкрито та проаналізовано теоретичну основу управління репутації та факторів, що впливають на репутацію. Було проаналізовано методологічний підхід інструментів дослідження управління репутацією та запропонований авторський підхід до вивчення. У рамках цієї роботи, було проведено якісне дослідження для висунення гіпотез щодо репутації благодійних фондів “Повернись живим” та “Фонд підтримки пластунів-військовиків”. Висунені гіпотези були протестовані кількісним дослідженням на основі даних зібраних онлайн опитуванням респондентів, які є цільовими аудиторіями фондів. У результаті аналізу зібраних даних, було сформовано перелік рекомендацій щодо покращення різних репутаційних складових благодійних фондів.Item Комунікаційна стратегія популяризації регулярного донорства ГО "Агенти крові"(2023) Балбек, ОленаУ роботі досліджено теоретичні та практичні засади комунікаційної стратегії центрів крові та організацій, що розвивають донорство крові, проведено аналіз мотивацій до донорства та утримання в донорстві. На основі аналізу та висновків дослідження було розроблено низку рекомендацій комунікаційної стратегії розвитку регулярного донорства на прикладі ГО “Агенти крові”.Item Створення стратегії спільноти практики» (на прикладі ГО «Молодіжна демократична асоціація «ЙОДА»)(2023) Ваврів, ДанилоУ роботі досліджено теоретико-методологічні засади вивчення спільнот, спільнотворення та управління спільнотами; проведено аналіз побудови та підтримки спільнот у закордонних громадських організаціях, громадських організаціях в Україні; проаналізовано історію створення та розвитку організації і спільноти ГО «Молодіжна демократична асоціація «ЙОДА»; розроблено стратегію створення спільноти практики на прикладі ГО «ЙОДА», рекомендації щодо управління та розвитку спільноти, а також систему моніторингу та оцінки ефективності та розвитку спільноти.Item Ігрофікація як інструмент нематеріальної мотивації у молодіжних громадських організаціях (на прикладі ВМГО "ФРІ")(2023) Ткачинський, ОлександрУ роботі проведено дослідження можливості та практики використання ігрофікації як інструменту нематеріальної мотивації для працівників та волонтерів молодіжних громадських організацій. Базуючись на результатах власного дослідження, вироблено рекомендації для застосування ігрофікації у молодіжній громадській організації.Item Впровадження європейських практик для розвитку Асоціації продовольчих банків «ТАРІЛКА» в Україні(2023) Прийма, ЮліяУ роботі проведено аналіз особливостей діяльності продовольчих банків, підходів до організації та правого регулювання їхньої діяльності у країнах Європи та в Україні; висвітлені юридичні та організаційні аспекти діяльності Асоціації продовольчих банків України «ТАРІЛКА»; розроблені рекомендації щодо відкриття і організації діяльності продовольчих банків “ТАРІЛКА” в Україні, а також щодо правового регулювання продовольчих банків в Україні.Item Розробка бренд-стратегії для медіа-проєктів громадських організацій, що працюють з неформальною громадянською освітою молоді (на прикладі проєкту «Бо медіа» ГО «Молодіжна демократична асоціація «ЙОДА»(2023) Перепеличенко, АнастасіяУ роботі було розкрито теоретичні аспекти розробки брендингової стратегії, з’ясовано особливості створення та поширення просвітницького контенту. Проаналізовано особливості комунікації громадських організацій у онлайн-середовищі в умовах повномасштабної війни. Розроблено брендингову стратегію для проєкту «Бо медія» ГО «Молодіжна демократична асоціація «ЙОДА». Cформовано практичні рекомендації щодо розробки брендингової стратегії для громадських організацій, які працюють з неформальною громадянською освітою молоді.Item Розробка фандрейзингової стратегії для Благодійної Організації «Благодійний фонд підтримки фахової мистецької освіти «Аріадна»»(2023) Павлюк, ОлегУ магістерському дослідженні проведено аналіз фандрейзингової діяльності Благодійної організації «Благодійний фонд підтримки фахової мистецької освіти «Аріадна» (далі в тексті - БО «БФ «АРІАДНА»). Розглянуто основні інструменти фандрейзингу та шляхи диверсифікації надходжень. Здійснено аналіз організаційної структури БО «БФ «АРІАДНА». Вивчено підходи до залучення ресурсів у мистецькій сфері в сусідніх країнах ЄС – Польщі та Німеччині. На прикладі БО «БФ «АРІАДНА» проведено аналіз потреб у ресурсах та запропоновано канву та алгоритм створення фандрейзингової стратегії для БО «БФ «АРІАДНА».Item Політика та стратегія фандрейзингу благодійного фонду «Право на захист» в умовах воєнного конфлікту(2023) Новобранець, ЮліяУ магістерському дослідженні проведено аналіз фандрейзингової діяльності благодійного фонду «Право на захист», організаційної структури та спроможності Фонду. Вивчено роль та досвід інших громадських організацій України в умовах воєнного конфлікту, розглянуто актуальні політики і практики фандрейзингу та шляхи диверсифікації надходжень. В ході роботи розроблено рекомендації щодо політики та фандрейзингової стратегії благодійного фонду «Право на захист» на 2023-2024.