Управління неприбутковими організаціями. Магістерські роботи

Permanent URI for this communityhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/1314

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 107
  • Thumbnail Image
    Item
    Фандрейзингова стратегія релігійної організації (на прикладі РО «Місія «Центр Опіки Сиріт» УГКЦ»)
    (2023) Кузів, Олена
    У магістерському дослідженні вивчено підходи до фандрейзингової діяльності релігійних організацій, розглянуто приклади успішних фандрейзингових практик релігійних організацій в Україні та за кордоном. Проведено аналіз проектної та фандрейзингової діяльності релігійної організації «Місія «Центр Опіки Сиріт» УГКЦ» (далі – місії ЦОС), досліджено її потребу у ресурсах. На основі зібраних даних розроблено фандрейзингову стратегію місії «ЦОС» на 2024-2028 рр. та фінансовий план на 2024 р.
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення бізнес-моделі соціального підприємства Dream&Do Hub в м. Ірпінь в повоєнній реальності
    (2023) Секісова, Валерія
    У роботі досліджено теоретичні і аспекти бізнес моделювання соціальних підприємств, міжнародний та український досвід створення та роботи соціальних підприємств в повоєнній реальності, передумови для створення соціального підприємництва Dream&Do Hub в місті Ірпінь та можливий соціальний вплив діяльності підприємства. На основі аналізу було розроблено бізнес-модель та фінансову модель та операційний план запуску та першого року діяльності підприємства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Управління репутацією неприбуткових організацій в Україні в умовах воєнного стану (на прикладі БФ “Повернись живим”, “Фонд підтримки пластунів-військовиків")
    (2023) Григорів, Анатолій
    У роботі було розкрито та проаналізовано теоретичну основу управління репутації та факторів, що впливають на репутацію. Було проаналізовано методологічний підхід інструментів дослідження управління репутацією та запропонований авторський підхід до вивчення. У рамках цієї роботи, було проведено якісне дослідження для висунення гіпотез щодо репутації благодійних фондів “Повернись живим” та “Фонд підтримки пластунів-військовиків”. Висунені гіпотези були протестовані кількісним дослідженням на основі даних зібраних онлайн опитуванням респондентів, які є цільовими аудиторіями фондів. У результаті аналізу зібраних даних, було сформовано перелік рекомендацій щодо покращення різних репутаційних складових благодійних фондів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Комунікаційна стратегія популяризації регулярного донорства ГО "Агенти крові"
    (2023) Балбек, Олена
    У роботі досліджено теоретичні та практичні засади комунікаційної стратегії центрів крові та організацій, що розвивають донорство крові, проведено аналіз мотивацій до донорства та утримання в донорстві. На основі аналізу та висновків дослідження було розроблено низку рекомендацій комунікаційної стратегії розвитку регулярного донорства на прикладі ГО “Агенти крові”.
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення стратегії спільноти практики» (на прикладі ГО «Молодіжна демократична асоціація «ЙОДА»)
    (2023) Ваврів, Данило
    У роботі досліджено теоретико-методологічні засади вивчення спільнот, спільнотворення та управління спільнотами; проведено аналіз побудови та підтримки спільнот у закордонних громадських організаціях, громадських організаціях в Україні; проаналізовано історію створення та розвитку організації і спільноти ГО «Молодіжна демократична асоціація «ЙОДА»; розроблено стратегію створення спільноти практики на прикладі ГО «ЙОДА», рекомендації щодо управління та розвитку спільноти, а також систему моніторингу та оцінки ефективності та розвитку спільноти.
  • Thumbnail Image
    Item
    Ігрофікація як інструмент нематеріальної мотивації у молодіжних громадських організаціях (на прикладі ВМГО "ФРІ")
    (2023) Ткачинський, Олександр
    У роботі проведено дослідження можливості та практики використання ігрофікації як інструменту нематеріальної мотивації для працівників та волонтерів молодіжних громадських організацій. Базуючись на результатах власного дослідження, вироблено рекомендації для застосування ігрофікації у молодіжній громадській організації.
  • Thumbnail Image
    Item
    Впровадження європейських практик для розвитку Асоціації продовольчих банків «ТАРІЛКА» в Україні
    (2023) Прийма, Юлія
    У роботі проведено аналіз особливостей діяльності продовольчих банків, підходів до організації та правого регулювання їхньої діяльності у країнах Європи та в Україні; висвітлені юридичні та організаційні аспекти діяльності Асоціації продовольчих банків України «ТАРІЛКА»; розроблені рекомендації щодо відкриття і організації діяльності продовольчих банків “ТАРІЛКА” в Україні, а також щодо правового регулювання продовольчих банків в Україні.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка бренд-стратегії для медіа-проєктів громадських організацій, що працюють з неформальною громадянською освітою молоді (на прикладі проєкту «Бо медіа» ГО «Молодіжна демократична асоціація «ЙОДА»
    (2023) Перепеличенко, Анастасія
    У роботі було розкрито теоретичні аспекти розробки брендингової стратегії, з’ясовано особливості створення та поширення просвітницького контенту. Проаналізовано особливості комунікації громадських організацій у онлайн-середовищі в умовах повномасштабної війни. Розроблено брендингову стратегію для проєкту «Бо медія» ГО «Молодіжна демократична асоціація «ЙОДА». Cформовано практичні рекомендації щодо розробки брендингової стратегії для громадських організацій, які працюють з неформальною громадянською освітою молоді.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка фандрейзингової стратегії для Благодійної Організації «Благодійний фонд підтримки фахової мистецької освіти «Аріадна»»
    (2023) Павлюк, Олег
    У магістерському дослідженні проведено аналіз фандрейзингової діяльності Благодійної організації «Благодійний фонд підтримки фахової мистецької освіти «Аріадна» (далі в тексті - БО «БФ «АРІАДНА»). Розглянуто основні інструменти фандрейзингу та шляхи диверсифікації надходжень. Здійснено аналіз організаційної структури БО «БФ «АРІАДНА». Вивчено підходи до залучення ресурсів у мистецькій сфері в сусідніх країнах ЄС – Польщі та Німеччині. На прикладі БО «БФ «АРІАДНА» проведено аналіз потреб у ресурсах та запропоновано канву та алгоритм створення фандрейзингової стратегії для БО «БФ «АРІАДНА».
  • Thumbnail Image
    Item
    Політика та стратегія фандрейзингу благодійного фонду «Право на захист» в умовах воєнного конфлікту
    (2023) Новобранець, Юлія
    У магістерському дослідженні проведено аналіз фандрейзингової діяльності благодійного фонду «Право на захист», організаційної структури та спроможності Фонду. Вивчено роль та досвід інших громадських організацій України в умовах воєнного конфлікту, розглянуто актуальні політики і практики фандрейзингу та шляхи диверсифікації надходжень. В ході роботи розроблено рекомендації щодо політики та фандрейзингової стратегії благодійного фонду «Право на захист» на 2023-2024.