Менеджмент маркетингової діяльності. Магістерські роботи
Permanent URI for this communityhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/3349
Browse
72 results
Search Results
Item Вдосконалення ціннісної пропозиції стартап-проєкту(2024) Богатиренко, ЮліяДипломна робота присвячена розгляду теоретико-методичних та практичних аспектів розробки ціннісної пропозиції стартап-проєкту в галузі виробництва та дистрибуції одягу та аксесуарів з натуральних тканин. Метою роботи є вдосконалення ціннісної пропозиції бренду одягу в контексті викликів існуючої бізнес моделі та у перспективі його подальшого розвитку. В роботі наведено результати моніторингу трендів індустрії моди, SWOT-аналізу для поточного стартап-проєкту, аналізу конкурентів, інтерв'ю з покупцями бренду за методикою Jobst to be done. Автором спроєктовано оновлену бізнес-модель та удосконалену ціннісну пропозицію із наведенням результатів їх апробації, а також напрацьовано низку рішень щодо бренд-стратегії та комунікацій бренду, спрямовані на підвищення цінності пропозиції та усвідомлення її споживачем.Item Удосконалення шляху клієнта (на прикладі МЛ “ДІЛА”)(2024) Борисова, Дар'яСучасний ринок приватних медичних закладів в Україні характеризується стрімким зростанням та високою конкуренцією. В цих умовах, для успішного функціонування, медичні лабораторії повинні не лише надавати якісні послуги, але й постійно вдосконалювати свій сервіс, зокрема онлайн шлях клієнта.Item Розробка ціннісної пропозиції для сервісу з оренди електросамокатів «Kobi Electric»(2024) Гутик, ДенисУ даній роботі з метою розробки ціннісної пропозиції для українського сервісу з оренди електросамокатів Kobi Electric проведено детальний огляд українського ринку оренди даного типу транспортних засобів. Окрім того, здійснено глибинне дослідження поведінки споживачів сервісів з оренди електросамокатів, включно з ознайомленням із попередніми незалежними дослідженнями в галузі, а також проведено детальний аудит продуктів та послуг, що пропонуються компаніями на відповідному ринку. На основі даних, отриманих в межах вищезгаданих досліджень, було розроблено ціннісну пропозицію компанії Kobi Electric, що покликана забезпечити бізнесу ефективну диференціацію від конкурентів, а також сформовано низку рекомендацій, спрямованих на практичну реалізацію такої ціннісної пропозиції.Item Розробка ціннісної пропозиції для нового бренду рюкзаків(2024) Любарец, БогданУ роботі розкрито теоретико-методологічні засади створення ціннісної пропозиції на прикладі бренду рюкзаків, який буде виходити на ринок. Робота містить аналіз світового та українського ринку міських рюкзаків. Було проведено глибинні інтерв’ю з користувачами рюкзаків за методологією Jobs To Be Done, на основі яких сформовано ціннісну пропозицію. У результаті роботи було розроблено прототип продукту та описані рекомендації позиціонування бренду.Item Створення стратегії розвитку спільноти онлайн-медіа "Свідомі"(2024) Підлісецький, ОрестУ цій роботі проведено огляд поняття «спільнота», а також її формування та діяльність. Розглянуто теоретичні засади створення ціннісної пропозиції та теорії Jobs-to-be-Done. Проведено дослідження, на основі якого сформовані висновки користувачів щодо взаємодії зі спільнотою. Сформовано рекомендації та стратегію розвитку спільноти для онлайн-медіа «Свідомі».Item Розробка стратегії виходу на ринок онлайн магазину зоотоварів(2024) Іващенко, АльонаУ роботі проведено аналіз ринку зоотоварів, порівняння конкурентів зоомагазинів на ринку, а також якісне та кількісне дослідження власників домашніх тварин: собак та котів. У ході роботи було визначено що важливо для споживачів зоомагазинів, як вони обирають зоотовари і як ставляться до своїх домашніх тварин. На основі отриманої інформації з досліджень було розроблено стратегію виходу на ринок нового онлайн магазину зоотоварів. Стратегія включає: позиціонування бренду, формування асортименту товарів, а також маркетинговий план.Item Створення комунікаційної стратегії для нового продукту ТМ «Щедро»(2024) Кононенко, НадіяЗа сучасних ринкових умов стає все більш важливим створення ефектив-них повідомлень за допомогою правильно розробленої комунікаційної стратегії. Вона повинна чітко визначати напрямок комунікацій компанії на тривалий пе-ріод для досягнення конкурентоспроможності. Також необхідно виділятися се-ред схожих пропозицій і компаній, виявляти унікальні риси і ефективно доно-сити їх аудиторії. Створення позитивного образу компанії в уявленні споживачів потребує ретельно розробленої та довгострокової стратегії з комунікацій.Item Створення ціннісної пропозиції для цифрового продукту(2024) Турчиновський, ЗахарійУ роботі розглянуто теорії та попередні дослідження поняття «ціннісної пропозиції» та способи її інтеграції в бізнес-модель компанії, а також висвітлено концепцію продукту, спрямовану на оптимізацію взаємодії між закладами харчування та їх постачальниками. Проведено аналіз ринку HoReCa в Україні та закордонних аналогів, які також розв'язують проблеми взаємодії між закладами харчування та постачальниками, здійснено якісне дослідження з представниками не мережевих закладів харчування у місті Львів та локальних нішевих постачальників. На основі результатів дослідження створено ціннісні пропозиції для обох сегментів споживачів та розроблено бізнес-модель і концепцію продуктового рішення.Item Розробка маркетингової стратегії для ТМ «ВІТАПАН»(2024) Продан, Юрій-МаркіянУ роботі розроблено маркетингову стратегію для ТМ «ВІТАПАН» компанії Enzym Group. Було досліджено зовнішнє та внутрішнє середовище, використовуючи аналіз фінансових звітів компаній, PEST-аналіз, глибинні інтерв’ю. Було застосовано модель Трейсі-Вірсема для визначення стратегічного напрямку, в основі маркетингової стратегії використано маркетинговий мікс 4Р, для бренд-стратегії модель «Піраміда бренду». У роботі розглядаються основні виклики з якими стикається компанія, та пропонуються можливі їх шляхи подолання. Результати показують, що ефективна маркетингова стратегія може значно покращити позиції компанії на ринку.Item Розробка та реалізація комунікаційної стратегії для медіа «Свідоме батьківство»(2024) Шептинська, АнастасіяКомунікаційна стратегія є ключовим елементом для забезпечення ефективної роботи ЗМІ. Саме робота над нею допомагає визначити цільову аудиторію, залучити увагу глядачів чи читачів та створити контент, який відповідатиме потребам та очікуванням споживачів. Своєю чергою це підвищить вплив та ефективність інформаційних продуктів, які пропонує засіб масової інформації.