Faculty of Philosophy and Theology | Філософсько-богословський факультет

Permanent URI for this communityhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/31

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 13
  • Thumbnail Image
    Item
    Gli apporti ecclesiologici di Suа. Ecc. Josyf (Slipyj)
    (1999) Dymyd, Mychajlo; Димид, Михайло
    Стаття про еклезіологічний внесок Патріарха Йосифа (Сліпого) в розуміння власної ідентичності УГКЦ. Зокрема автор пише, що Йосиф Сліпий розумів римську концепцію першості Петра як адміністративну а не догматичну особливість. Також Сліпий, в своїх працях, мав широке літургійне розуміння Церкви як Божої установи. В кінці автором представлена концепція Патріарха Йосифа – особливості двоякості Церкви. Тобто, що Українська Церква є Католицькою, оскільки вона володіє повною спадщиною віри і зберігає спілкування з Петром; і Православною, бо зберігає і захищає християнську спадщину Отців Церкви та Вселенських Соборів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Слово о. д-ра Михайла Димида, Ректора Львівської Богословської Академії
    (1999) Dymyd, Mychajlo; Димид, Михайло
    Подячне слово ректора Львівської Богословської Академії, з нагоди надання їй дозволу «функціонування першого циклу богослов’я з правом надання бакалаврату». Слово складається з подяк: Господу Богу, великим історичним постатям і всім хто долучився до тої справи тепер. Далі розвивається теза, що богослов’я — це та наука, яка має бути мов закваска для інших наук і виявів культури, яка має допомагати їм розвиватися так, щоб були скеровані до правдивого добра кожної людини і цілого суспільства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Чи можна дітям займатися танцями під час посту?
    (1992) Димид, Михайло; Dymyd, Mychajlo
    Стаття на моральну тему. Автор роз’яснює, що таке – «у заборонені часи весіль та забав не справляти». Описує два підходи. Перший – коли танці є народними і є частиною системи виховання, що націлене на пошану і любов до Бога, як і до кожної людини зокрема. Другий – подібний і доповнює перший. Потрібно, щоб батьки теж могли сказати своє слово, бо остаточно вони, а не школа, відповідають за виховання дітей перед Богом.
  • Thumbnail Image
    Item
    Це був божий шлях, яким я мав повернутися в Україну
    (1996) Димид, Михайло; Dymyd, Mychajlo
    Автор дає інтерв`ю газеті «За вільну Україну». В інтерв`ю йдеться про народження на чужині, нелегкий шлях молодої людини в еміграції. Далі говорить, що не може стати громадянином України. Розказує про свої студентські роки, де він хотів посвятитися науці і бути добрим і чесним християнином. Розказує, що був особисто знайомий з Патріархом Йосифом Сліпим і багатьма іншими достойниками. В кінці розповідає про свій шлях до України, куди згодом зважився приїхати назавжди.
  • Thumbnail Image
    Item
    Львовская Богословская академия открыта для всех
    (1995) Димид, Михайло; Dymyd, Mychajlo
    На запрошення єпископа Харківського і Полтавського Української Автокефалної Православної Церкви Ігора Ісіченка, автор прибув до Харкова де і дав інтерв`ю газеті «Свобода». На початку цього інтерв`ю автор розказує про себе, далі детально розповідає про працю у радіо «Воскресініня». Розказує про діяльність Львівської Богословської Академї, яка є відкрита для всіх, незалежно від їх конфесійної приналежності. В кінці інтерв`ю автор говорить, що УГКЦ і УАПЦ є Церквами-сестрами і мученицями за якими майбутнє в Україні.
  • Thumbnail Image
    Item
    Постання, проблеми, праця і перспективи «Радіо Воскресіння»
    (1993) Димид, Михайло; Dymyd, Mychajlo
    Тут автор представляє огляд постання «Радіо Воскресіння» у Львові. Також детально описує проблеми, які виникали перед його постанням. Описує його працю і перспективи. Зокрема нагоошує, що основний вид діяльности «Радіо Воскресіння» — катехитично-богословські серії на популярному рівні, а при цьому і подання релігійної інформації. Директором «Радіо Воскресіння» є д-р Михайло Димид, автор цієї статті.
  • Thumbnail Image
    Item
    Церква і церковні громади в Україні на порозі ХХІ століття: сьогодення і перспектива
    (1994) Димид, Михайло; Dymyd, Mychajlo
    Автор подає термінологічні визначення, що таке Церква. І за наведеною уточнюючою термінологією пише, що в Україні існують Церкви, церковні громади і релігійні громади і перелічує їх. Також пише, щоб Церкви були правдиві, вони повинні бути вселенськими. Правдиві, вселенські, а тому вільні. Це означає, що вони визнані іншими Церквами, а також що є відкриті для спілкування з іншими, а не замикаються в собі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Новий єпископ в США і метода його обрання
    (1992) Димид, Михайло; Dymyd, Mychajlo
    Автор пише, що обрання єпископа є дуже складною процедурою, яка не однакова у всіх Церквах, народах і часах. Вона визначається законодавством. Таке законодавство є чинним і в Українській Греко-католицькій Церкві. Воно ставить перед кожним кандидатом певні умови. Далі детально перечислює ці умови. Опісля автор описує прикрий випадок, який стався в українській греко-католицькій Церкві в США, де появився новий єпископ, вибір і призначення якого були зроблені без порозуміння, ігноруючи главу Української Греко-католицької Церкви і його Синод, що принижує авторитет УГКЦ.
  • Thumbnail Image
    Item
    Цикл викладів зі східного церковного права
    (1990) Димид, Михайло; Dymyd, Mychajlo
    Представлено цикл викладів зі східного церковного права для пресвітерів і семінаристів підпільної УГКЦ у Преображенському храмі Львова у лютому 1990 року. Основними темами викладів були: провід Католицької Церкви, Святі Тайни, право, повстання першого Кодексу Східного Церковного Права і Другий Ватиканський Собор, вселенськість і помісність. Це є неповний і дуже короткий цикл викладів зі східного церковного права, але дуже корисний і вкрай необхідний для студентів і духовенства підпільної Церкви.
  • Thumbnail Image
    Item
    Шлях до завершення структури Української Греко-Католицької Церкви
    (1992) Димид, Михайло
    В цій статті автор розглядає суть помісної Церкви і влади Патріярха з різних сторін. Зокрема питання обряду, території, розподілу території, назви Церкви. Також описує значення Патріярхії, Синоду Єпископів, Патріяршої Курії, Патріяршого Собору, Епархії і звертає увагу на відносини Синоду Єпископів Української Греко-католицької Церкви з Римською Курією.