Kyivan Christianity Publishing Series | Видавнича серія "Київське Християнство"

Permanent URI for this communityhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/1646

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Супрасльські кантики кінця XVII століття – пам’ятка василіянської церковної музики: у 3-х т., 2-х кн.; т. 1, кн. 1: Факсиміле супрасльських кантиків. Транскрипція партитури.
    (Видавницво УКУ, 2022) Шуміліна, Ольга
    Видання супрасльських кантиків (партесних багатоголосих творів) кінця XVII ст. розкриває яскраву й невідому досі сторінку церковно-музичної історії Супрасльського Благовіщенського монастиря у період його активної життєдіяльності під омофором Василіянського чину. Розташований на перетині білоруської, української та польської релігійних культур, монастир відігравав важливу роль у сприйнятті й засвоєнні західних новацій, зберігаючи при цьому першооснову літургійної, богословської та музичної практики cхідного обряду. Публікація охоплює факсимільне відтворення рукописних нотних текстів і транскрипцію хорових партій (т. 1, кн. 1), реставрацію повних партитур 49 композицій (т. 2, кн. 2) та дослідницькі статті з музичної історії монастиря, кодикологічних і палеографічних спостережень над рукописними пам’ятками й особливостями церковнослов’янської мови з рисами української говірки (т. 3, кн. 2).
  • Thumbnail Image
    Item
    Супрасльські кантики кінця XVII століття – пам’ятка василіянської церковної музики: у 3-х т., 2-х кн.; т. 2: Шестиголосі партитури: реконструкція; т. 3: Дослідження; кн. 2
    (Видавницво УКУ, 2022) Шуміліна, Ольга
    Видання супрасльських кантиків (партесних багатоголосих творів) кінця XVII ст. розкриває яскраву й невідому досі сторінку церковно-музичної історії Супрасльського Благовіщенського монастиря у період його активної життєдіяльності під омофором Василіянського чину. Розташований на перетині білоруської, української та польської релігійних культур, монастир відігравав важливу роль у сприйнятті й засвоєнні західних новацій, зберігаючи при цьому першооснову літургійної, богословської та музичної практики cхідного обряду. Публікація охоплює факсимільне відтворення рукописних нотних текстів і транскрипцію хорових партій (т. 1, кн. 1), реставрацію повних партитур 49 композицій (т. 2, кн. 2) та дослідницькі статті з музичної історії монастиря, кодикологічних і палеографічних спостережень над рукописними пам’ятками й особливостями церковнослов’янської мови з рисами української говірки (т. 3, кн. 2).