Students Research & Project Works | Кваліфікаційні роботи студентів

Permanent URI for this communityhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/39

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 15
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка маркетингової стратегії для ТМ «ВІТАПАН»
    (2024) Продан, Юрій-Маркіян
    У роботі розроблено маркетингову стратегію для ТМ «ВІТАПАН» компанії Enzym Group. Було досліджено зовнішнє та внутрішнє середовище, використовуючи аналіз фінансових звітів компаній, PEST-аналіз, глибинні інтерв’ю. Було застосовано модель Трейсі-Вірсема для визначення стратегічного напрямку, в основі маркетингової стратегії використано маркетинговий мікс 4Р, для бренд-стратегії модель «Піраміда бренду». У роботі розглядаються основні виклики з якими стикається компанія, та пропонуються можливі їх шляхи подолання. Результати показують, що ефективна маркетингова стратегія може значно покращити позиції компанії на ринку.
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення маркетингової стратегії бренду “Бартка”
    (2024) Чеберяк, Андрій
    У роботі розкрито теоретичні підходи до створення маркетингових стратегій брендів та підприємств. Проаналізовано ринок трекінгових шкарпеток та споживачів категорії в Україні. Проведено аналіз внутрішнього і зовнішнього середовищ бренду “Бартка”. Розроблено маркетингову стратегію із рекомендаціями щодо цінової, товарної стратегій, а також стратегій дистрибуції і просування.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка маркетингової стратегії для онлайн школи
    (2024) Четвертак, Катерина
    Робота розкриває теоретичні та практичні засади створення маркетингової стратегії для онлайн школи з маркетингу. Здійснено аналіз ринку та досліджено конкурентів. Проведенно дослідження цільових аудиторій на основі опитуваннь та глибинних інтервʼю. За результатами проведеної роботи сформовано ціннісну пропозицію та визначено основні канали комунікації та просування.
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення стратегії маркетингу для цифрового продукту “Barifier”, із метою запуску на українському та міжнародному ринках
    (2023) Позняк-Гарабурда, Максим
    У роботі розкрито теоретико-методологічні засади створення та впровадження стратегії маркетингу для цифрового додатку у сфері dating та HoReCa. Здійснено аналіз вітчизняного та міжнародного середовища, здійснено огляд конкурентів новоствореного цифрового продукта. Запропоновано комплекс заходів та інструменти з метою втілення маркетингової стратегії для цифрового продукта, зокрема проведено аналіз ризиків та можливостей, досліджено цільову аудиторію та здійснено розрахунку вартості розробки цифрового продукта “Barifier”.
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення маркетингової стратегії для індустрії фітнесу (на прикладі студії стретчингу “Тягнись”)
    (2023) Салига, Вікторія
    У роботі описані теоретичні засади створення маркетингової стратегії для індустрії фітнесу. Описані етапи та інструменти для роботи. Проведений аналіз ринку, конкурентів, студії та поведінки споживачів. Розкрито створення та часткову імплементацію маркетингової стратегії для студії стретчингу “Тягнись”.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка маркетингової стратегії для школи бізнес-англійської
    (2023) Цинковська, Руслана
    У роботі розкрито алгоритм побудови маркетингової стратегії для школи BeeforBiz, що спеціалізується на викладанні бізнес англійської. Охарактеризовано бізнес-модель та цільову аудиторію компанії. Здійснено аналіз ринку та проведено глибинне й кількісне дослідження. За результатами проведеної роботи розкрито цінність продукту, його місію та візію та визначено основні канали комунікації й просування.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка маркетингової стратегії для консалтингової агенції з освітнього туризму
    (2023) Лалабекова, Наталія
    Робота спрямована на розробку маркетингової стратегії для консалтингової агенції з освітнього туризму, що спеціалізується на організації туристичних поїздок до Фінляндії для українських освітян. Стратегія базується на аналізі ринку, конкурентного середовища та потреб клієнтів. Впровадження нової маркетингової стратегії включає розробку унікальної торгової пропозиції, ціннісної пропозиції, позиціонування бренду, а також плану комунікації, що відображає цінності бренду. Впровадження маркетингової стратегії вимагає оцінки необхідних ресурсів та визначення ключових показників ефективності для оцінки успішності впровадження маркетингової стратегії. В результаті проєкту очікується розробка плану виведення продукту на ринок, стратегія залучення клієнтів, поліпшення розпізнаваності бренду та покращення загального досвіду клієнтів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка маркетингової стратегії для заміського клубу Stavky Country Club
    (2021) Ярема, Марта
    Мета даного проекту - розробка маркетингової стратегії заміського клубу Stavky Сountry Сlub, зважаючи на великий потенціал локації, її основні та додаткові продукти, аналіз бізнес-моделі, аналіз цільової аудиторії та максимальне задоволення її потреб, аналіз основних конкурентів, розробка плану маркетингових активностей та оцінка їх ефективності. Було заплановано використовувати такі методи, як порівняння, аналіз та опитування. Заплановано дослідження перспектив розвитку комплексу, зважаючи на площу довкола існуючої інфраструктури, а саме 10 га приватної власності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка маркетингової стратегiї для магазину жіночої білизни One Touch
    (2021) Левченко, Денис
    Мета дипломної роботи: розробити маркетингову стратегію для інтернет-магазину жіночої білизни One.Touch, якої будемо дотримуватись протягом року при створенні магазину. Завдання: Зробити аналіз ринку, компанії, продажів, клієнтів та на основі отриманих даних зафіксувати дії, які потрібно буде зробити для досягнення цілі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка маркетингової стратегії для мережі салонів краси “Factory Family”
    (2021) Кушнір, Діана-Вікторія
    Метою дипломного проекту є формування маркетингової стратегії для мережі салонів краси “Factory Family” та аналіз, як впровадження нами маркетингової стратегії для досліджуваної компанії повпливало на її розвиток та місце на ринку.