Гуманітарний факультет

Permanent URI for this communityhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/1300

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Творення візуальної ідентичності України через дизайн державної айдентики (2014 - 2023 р.)”
    (2024) Павлусик, Олена
    В цій роботі досліджується айдентика державних структур, їх проєктів та система цих айдентик. Оскільки, айдентика досліджується в контексті бренду країни, в роботі представлено визначення бренду, бренду країни, айдентики (дизайну) в їх контексті. Дослідження включає розгляд практики брендування та створення айдентики серед українських державних структур, конкретно міністерств та їх діяльності. Часовими рамками теми є 2013 - 2023, тож в роботі також аналізується як змінилися підходи до створення айдентик брендів та загалом їх комунікації з громадськістю. Робота має на меті визначити причини відсутності єдиної системи айдентик державних структур і визначити можливі кроки вирішення проблеми, що розглянуто в другому розділі роботи.
  • Thumbnail Image
    Item
    Комунікація про українську ідентичність в щоденному одязі (після 2021 р.)
    (2024) Хмуренко, Маргарита
    У бакалаврській роботі розглядається траєкторія змін у комунікації про українську ідентичність після 2021 р. в щоденному одязі. В основу дослідження покладено концепцію Ролана Барта – моди як мовної системи, а також семіотичний підхід пошуку конотативних та денотативних зв’язків. В межах системи моди, вбрання та тіло можуть набувати текстуальності та перформативності, на чому зосереджено перший розділ роботи. У другому розділі встановлено зв’язок між індивідуальною й національною ідентичністю та комунікацію про них через візуальні прояви в одязі. Третій розділ зосереджується на детальному аналізі фешн-блогу Street Style Hunter, колекцій українських брендів повсякденного одягу, інтерв’ю та медіа-ресурсів, задля встановлення кореляції між геополітичними, економічними та соціокультурними чинниками та комунікацією про національну ідентичність. Таким чином, за допомогою аналізу фешн-блогу, медійних ресурсів, колекцій українських брендів щоденного одягу та проведених інтерв’ю, дослідження встановлює цінність моди як засобу комунікації та виразу ідентичності, а також вплив геополітичних, економічних та соціокультурних чинників на цю комунікацію.