Серія "Педагогіка. Психологія"

Permanent URI for this communityhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/158

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Книга як артефакт культури
    (2020) Ryzhak, Liudmyla; Рижак, Людмила
    У статті розглянуто книгу як культурний феномен і символ модерної доби. Розкрито соціалізуючу та ідентифікуючу роль книги, зокрема народних казок, у формуванні особистості дитини. Констатовано, що комп’ютеризація витісняє книгу, заміщаючи її комп’ютерними гіпертекстами та комп’ютерними іграми. Віртуальний простір комп’ютерних ігор експансує духовно-культурний світ дитини. Виявлено проблеми соціалізації та особистої ідентифікації дітей у зв’язку з розвитком комп’ютерної раціональності та Інтернет-мережевої віртуальності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціалізація дітей з психофізичними порушеннями
    (2017) Татьянчикова, Ірина
    Розглянуто проблему соціалізації дітей з психофізичними порушеннями в умовах спеціального навчального закладу. Обґрунтовано теоретико-методологічні основи зазначеної проблеми; з’ясовано психологічний зміст процесу соціалізації; визначено стадії соціалізації, показники успішності на кожній з них; психолого-педагогічні основи забезпечення соціалізації учнів цієї категорії. Представлено спеціальну систему корекційно-виховної роботи в умовах спеціальної загальноосвітньої школи, доведено ефективність її використання. Показано суттєве підвищення в учнів загального рівня успішності соціалізації та її рівня за окремими показниками на кожній стадії. Визначено шляхи і основні напрями оптимізації цього процесу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціалізація дитини
    (2017) Логвиненко, Тетяна; Мисько, Валентина
    У статті розглядаються основні аспекти соціалізації дітей-сиріт у Будинку сиріт у Варшаві на початку ХХ ст., де реалізував свою систему виховання польський педагог-реформатор Януш Корчак. Характеризуються зміст, мета, засади, основні завдання, засоби соціалізації дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, аналізуються механізми, які сприяли розкриттю потенціалу дитини для успішного засвоєння нею норм суспільного життя.