Серія "Педагогіка. Психологія"
Permanent URI for this communityhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/158
Browse
3 results
Search Results
Item Книга як артефакт культури(2020) Ryzhak, Liudmyla; Рижак, ЛюдмилаУ статті розглянуто книгу як культурний феномен і символ модерної доби. Розкрито соціалізуючу та ідентифікуючу роль книги, зокрема народних казок, у формуванні особистості дитини. Констатовано, що комп’ютеризація витісняє книгу, заміщаючи її комп’ютерними гіпертекстами та комп’ютерними іграми. Віртуальний простір комп’ютерних ігор експансує духовно-культурний світ дитини. Виявлено проблеми соціалізації та особистої ідентифікації дітей у зв’язку з розвитком комп’ютерної раціональності та Інтернет-мережевої віртуальності.Item Соціалізація дітей з психофізичними порушеннями(2017) Татьянчикова, ІринаРозглянуто проблему соціалізації дітей з психофізичними порушеннями в умовах спеціального навчального закладу. Обґрунтовано теоретико-методологічні основи зазначеної проблеми; з’ясовано психологічний зміст процесу соціалізації; визначено стадії соціалізації, показники успішності на кожній з них; психолого-педагогічні основи забезпечення соціалізації учнів цієї категорії. Представлено спеціальну систему корекційно-виховної роботи в умовах спеціальної загальноосвітньої школи, доведено ефективність її використання. Показано суттєве підвищення в учнів загального рівня успішності соціалізації та її рівня за окремими показниками на кожній стадії. Визначено шляхи і основні напрями оптимізації цього процесу.Item Соціалізація дитини(2017) Логвиненко, Тетяна; Мисько, ВалентинаУ статті розглядаються основні аспекти соціалізації дітей-сиріт у Будинку сиріт у Варшаві на початку ХХ ст., де реалізував свою систему виховання польський педагог-реформатор Януш Корчак. Характеризуються зміст, мета, засади, основні завдання, засоби соціалізації дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, аналізуються механізми, які сприяли розкриттю потенціалу дитини для успішного засвоєння нею норм суспільного життя.