2014 (вип. 1)
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/159
Browse
Search Results
Item [Рецензія](2014) Kohut, Svitlana; Когут, СвітланаItem Управління реакцією на несподіваність: ключ до менеджменту стресу, емоційної компетентності та ефективного способу життя(2014) Quesnel, Li Jorge; Hajduk, Nina; Квінел, Лі Дж.; Гайдук, НінаРозглянуто визначення і функції відповіді на стрес. Аналізується процес адаптації до змін: розуміння змін, оволодіння навичками управління змінами, вміння отримувати підтримку від інших та співпрацювати в команді. Описуються методи отримання контролю над стресовими реакціями для того, щоб ефективно вирішувати проблеми та загрози в умовах швидкоплинного світу. Вказуються необхідні умови ефективного управління емоційними реакціями на несподіваність та редукції стресу: розвиток емоційної компетентності, критичного мислення, вміння вести аргументовану дискусію в процесі групової взаємодії.Item Історичні форми й особливості явища жіночої проституції як прояву статевої деморалізації(2014) Shydelko, Anna; Шиделко, АннаПодано теоретичний аналіз розвитку явища проституції в історії людства. Розглянуто три періоди існування жіночої проституції. Розкрито її сутність від часу легалізації та регламентації і до сьогодення.Item Антигуманізм: вчитель як фасилітатор булінгу в дитячому середовищі(2014) Ѕtelmakh, Ѕvitlana; Стельмах, СвітланаРозглянуто антигуманістичні прояви діяльності педагогів, зумовлені несформованістю відповідних професійно значущих цінностей та якостей, нерозумінням норм професійної етики, виникненням професійної деформації, що виступають детермінантами розвитку булінгу в дитячому середовищі, а вчитель – в ролі булера та фасилітатора насильства серед дітей.Item Цілепокладання як екзистенційна потреба людини (основні положення тренінгу(2014) Panfilov, Dmytriy; Панфілов, ДмитрійРозгядається поняття цілепокладання як екзистенціальна потреба та чинник особистісного розвитку. Проаналізовано методи конструктивізації процесу цілепокладання. Описано основні положення авторського тренінгу з цілепокладання та предствлено основні закономірності щодо результатів його проведення.Item Тренінг емоційної компетентності та ефективної міжособистісної взаємодії: структура та результати впровадження(2014) Matiykiv, Iryna; Матійків, ІринаВисвітлено зміст та структуру авторського тренінгу емоційної компетентності та ефективної міжособистісної взаємодії, а також результати його апробації для учнів професійно-технічних навчальних закладів професій типу «людина-людина».Item Зв’язок релігійного фактора та ціннісно-смислових структур особистості(2014) Khalansky, Vyacheslav; Халанський, В’ячеславДосліджено ціннісно-смислові структури особистості у студентів-психологів релігійних та світських вищих навчальних закладів. Виявлено зв’язки між цінностями, смисложиттєвими орієнтаціями та емоційно-ціннісною сферою особистості. Досліджено вплив релігійності особистості на її життєву спрямованість.Item Деструктивний вплив культового мислення на духовно-психологічні процеси особистості в період особистісних криз(2014) Grydkovec, Liudmyla; Гридковець, ЛюдмилаРозглянута проблема впливу «культового мислення» на духовно-психологічні переживання особистості. Досліджено причини культового узалежнення особистості під впливом суб’єктно-рефлексивної та об’єкт-об’єктної системи взаємодій. Виявлено види змінених станів свідомості і досліджено механізми виникнення деструктивних форм зміни свідомості особистості.Item Мотивація покликання до богопосвяченого життя в УГКЦ(2014) Bushtyn, Khrystofora; Буштин, c. ХристофораДосліджується взаємодія духовних та основних психологічних мотиваційних аспектів реалізації покликання до богопосвяченого життя. Наголошується, що взаємозв’язок між духовним і психологічним життям особистості сприяє її цілісному розвитку як створеної на образ Божий і такої, що прямує до відтворення в собі Божої подоби.Item Критерії психологічної готовності до вибору життєвого стану: експериментальний та формувальний аспект(2014) Mykolaychuk, Maryana; Миколайчук, Мар’янаПодано теоретико-прикладний аналіз психологічної готовності до прийняття стратегічного рішення щодо самоздійснення, зокрема у сфері вибору життєвого стану. Досліджено компоненти такої готовності в осіб на етапі вибору богопосвяченого життя. Проаналізовано та описано ефективні шляхи підвищення рівня такої готовності.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »