2023
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/4103
Browse
Search Results
Item Building a go-to-market strategy and launching a sub-brand for an existing company in the IT recruiting industry(2023) Рогач, МартаУ роботі досліджується процес запуску нового суббренду в галузі IT-аутсорсингу та аутстафінгу, з фокусом на нетехнічні посади. Дослідження включає в себе перевірку гіпотез, дослідження клієнтів, аналіз ринку, створення та реалізація стратегії виходу на ринок. Отримані висновки мають практичну цінність для компанії та надають уявлення для інших бізнесів, що розглядають подібну стратегію.Item Створення стратегії маркетингу для цифрового продукту “Barifier”, із метою запуску на українському та міжнародному ринках(2023) Позняк-Гарабурда, МаксимУ роботі розкрито теоретико-методологічні засади створення та впровадження стратегії маркетингу для цифрового додатку у сфері dating та HoReCa. Здійснено аналіз вітчизняного та міжнародного середовища, здійснено огляд конкурентів новоствореного цифрового продукта. Запропоновано комплекс заходів та інструменти з метою втілення маркетингової стратегії для цифрового продукта, зокрема проведено аналіз ризиків та можливостей, досліджено цільову аудиторію та здійснено розрахунку вартості розробки цифрового продукта “Barifier”.Item Створення маркетингової стратегії для індустрії фітнесу (на прикладі студії стретчингу “Тягнись”)(2023) Салига, ВікторіяУ роботі описані теоретичні засади створення маркетингової стратегії для індустрії фітнесу. Описані етапи та інструменти для роботи. Проведений аналіз ринку, конкурентів, студії та поведінки споживачів. Розкрито створення та часткову імплементацію маркетингової стратегії для студії стретчингу “Тягнись”.Item Розробка маркетингової стратегії для школи бізнес-англійської(2023) Цинковська, РусланаУ роботі розкрито алгоритм побудови маркетингової стратегії для школи BeeforBiz, що спеціалізується на викладанні бізнес англійської. Охарактеризовано бізнес-модель та цільову аудиторію компанії. Здійснено аналіз ринку та проведено глибинне й кількісне дослідження. За результатами проведеної роботи розкрито цінність продукту, його місію та візію та визначено основні канали комунікації й просування.Item Розробка бізнес-моделі для крамниці етноодягу на підставі якісного аналізу поведінки споживачів етнопродуктів(2023) Василенко, ЮліяРобота розкриває теоретичні та практичні аспекти вивчення поведінки споживачів та розробки бізнес-моделі у сфері етнопродуктів. Здійснено огляд попередніх досліджень з питань автентичності, спадщини та поведінки споживачів, проаналізовано український та закордонний ринок етнопродуктів, проведено якісне вивчення поведінки клієнтів бізнесу у сфері автентичного етноодягу. На основі отриманих результатів застосовано практичні інструменти аналізу бізнес-моделі та запропоновано розглянути перспективи розвитку бізнесу.Item Розробка стратегії для побудови репутації благодійного фонду(2023) Українець, НаталіяУ даній роботі описано теоретичні засади створення стратегії для побудови репутації організацій у сфері благодійності. Проаналізовано рівень довіри та її роль у формуванні репутації в Україні та закордоном. Проведено аналіз лідерів на ринку благодійності та глибинні інтерв'ю зі стейкхоледерами проєкту. Запропоновано стратегію побудови комунікаційного плану, який стане основою для побудови стратегії репутації «Фундації Промприладу».Item Створення ціннісної пропозиції на прикладі музичного лейблу(2023) Ющишин, ЮрійУ роботі розкрито теоретико-методологічні засади створення ціннісної пропозиції на прикладі музичного лейблу. Проаналізовано аспекти функціонування музичного лейблу. Досліджено світовий та вітчизняний ринки музичної індустрії та їх окремі сегменти. Проведено глибинні інтерв’ю з артистами, на основі яких запропоновано ціннісну пропозицію. За результатом досліджень розроблено прототип бізнес-моделі лейблу та MVP продукту.Item Створення маркетингової стратегії для онлайн-школи з вивчення німецької мови(2023) Чухрай, ЯринаУ роботі розкрито теоретичні основи розробки маркетингової стратегії. Проведено дослідження компанії та конкурентного середовища. Зокрема включено детальний аналіз цільової аудиторії компанії та пропозиція маркетингової стратегії, задіюючи цифрові канали просування для онлайн-школи з вивчення німецької.Item Crowdfunding Marketing Strategy and implementation for documentary funding(2023) Діденко, ЄлизаветаУ роботі розглядаються теоретико-методичні аспекти розробки та реалізації стратегії краудфандинг-маркетингу з метою залучення фінансування документального проєкту. Описано бізнес-модель документального проєкту "Незламні жінки України" та визначено місце краудфандингу в цій моделі. Досліджено цільової аудиторії та вивчено досвіду просування на краудфандингових платформах подібних проєктів, здійснено обґрунтований вибір краудфандингової платформи з огляду на потенційну можливість ефективного досягнення визначених фінансових цілей. Розроблено маркетингову стратегію та маркетинговий план для просування проєкту з метою досягнення цілей краудфандингу. Реалізовано низку маркетингових активностей і зроблено управлінські висновки.Item Створення комунікаційної стратегії для основних програм ГО Будуємо Україну Разом(2023) Гуцук, ОлесяУ роботі розкрито теоретико–методологічні засади створення комунікаційних стратегій для неприбуткових організацій. Проведено аналіз сфери молодіжного волонтерства в Україні за період 2021-2022 років. На основі аналітичного опрацювання соціологічних даних, проведення аудиту попередніх комунікаційних активностей, аналізу конкурентного середовища та проведення серії глибинних інтерв’ю з цільовою аудиторією, із застосуванням інструментарію поведінкових наук, а саме Моделі Поведінкових Драйверів (BDM), розроблено комунікаційну стратегію для ГО “Будуємо Україну Разом”.