2022
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/2951
Browse
Search Results
Item Управління процесом розробки професійних програм неформальної освіти для громадського сектору (на прикладі Інституту лідерства та управління Українського католицького університету(2022) Шнайдер, АннаУ роботі досліджено процес управління розробкою професійних програм неформальної освіти. Розроблено рекомендації для удосконалення процесу розробки освітніх програм ІЛУ задля підвищення якості навчання для представників громадського сектору, а також підвищення ефективності впровадження таких програм через інструменти проектного менеджменту та маркетингу.Item Розробка та менеджмент освітньо-інструкторських програм для спеціалістів допомагаючих професій (на базі освітнього центру «Mindspot» в м. Одесі)(2022) Яблонська, ВікторіяУ роботі розглянуто теоретичні аспекти визначення термінів допомагаючі професії та освітньо-інструкторська програма, зокрема у сфері майндфулнес освіти. Проаналізовано вітчизняний та міжнародний досвід менеджменту та реалізації освітньо-інструкторських програм, на основі чого розроблено рекомендації по створенню нової освітньо-інструкторської програми, стратегію маркетингу та SMM для освітньо-інструкторських програм центру «Mindspot». Для цього проаналізована цільова аудиторія та розроблена ціннісна пропозиція освітньо-інструкторських програм «Mindspot».Item Розробка рекомендацій для ефективного маркетингу правозахисних подій (на прикладі ГО “Докудейз”)(2022) Шиманська, КсеняУ роботі проведено аналіз актуального стану маркетингу подій правозахисного спрямування організацій громадянського суспільства в Україні та за її межами, базуючись на досвіді маркетингу правозахисних подій неприбуткової громадської організації “Докудейз”. За результатами дослідження, проведеного авторкою, вироблено рекомендації для удосконалення маркетингу правозахисних подій на прикладі громадської організації “Докудейз”.Item Стратегія розвитку учнівського самоврядування (на прикладі діяльності Львівського Обласного Учнівського Парламенту)(2022) Шевчук, Катерина-АнастасіяУ роботі проведений аналіз стану учнівських самоврядувань та розкриті теоретичні засади розвитку учнівських самоврядувань. Проведено аналіз роботи Львівського обласного учнівського парламенту. Розроблено стратегію розвитку для учнівських самоврядувань на прикладі Львівського обласного учнівського парламенту, розроблена комунікаційна стратегія.Item Особливості батьківської участі в управлінні освітнім процесом у закладах загальної середньої освіти (на прикладі ліцею "Оріяна" м. Львова)(2022) Чижук, ІринаУ роботі досліджено особливості батьківської участі в управлінні освітнім процесом закладів загальної середньої освіти. На основі дослідження та аналізу зарубіжного і вітчизняного досвіду, проблем та перспектив залучення батьків до управління освітнім процесом у закладах загальної середньої освіти сформовані теоретико-прикладні рекомендації щодо застосування форм батьківської участі в управлінні освітнім процесом у закладах загальної середньої освіти в Україні.Item Створення ефективної моделі надання допомоги пацієнтам із вродженими захворюваннями імунної системи та вдосконалення роботи імунологічної служби в Україні (на прикладі науково-практичного імунологічного центру)(2022) Степановський, ЮрійУ роботі проведено аналіз діяльності імунологічної служби в Україні, ролі громадських об’єднань – професійних медичних спільнот, а також проаналізовано стан соціального підприємництва у медичній сфері. Базуючись на результатах власного дослідження запропоновані рекомендації для удосконалення роботи служби в Україні у в тому числі на прикладі роботи науково-практичного імунологічного центру з елементами соціального підприємництва.Item Організаційна культура та її роль у розвитку людського капіталу (на прикладі ГО “МО СТАН”)(2022) Сінькевич, ЮліяУ даній роботі розкрито теоретичні аспекти поняття організаційної культури та досліджено її вплив на розвиток людського капіталу у громадському секторі. Розроблено практичні рекомендації щодо розвитку людського капіталу на прикладі громадської організації “МО СТАН” на основі організаційної культури.Item Розробка комунікаційної стратегії для громадських організацій, які працюють у сфері безпеки дорожнього руху (на прикладі ГО «Імпакт»)(2022) Романуха, ОксанаУ роботі розкрито теоретичні аспекти комунікації та побудови комунікаційної стратегії, здійснено аналіз характеристик соціального маркетингу для неприбуткового сектору, проаналізовано особливості комунікацій у сфері безпеки дорожнього руху. Здійснене дослідження різних цільових груп: дітей, батьків, вчителів. Розроблено комунікаційну стратегію ГО «Імпакт» та сформовано методичні рекомендації щодо розробки комунікаційної стратегії для громадських організацій, які працюють у сфері безпеки дорожнього руху.Item Управління розвитком освітнього напряму комунальної установи “Львівський міський молодіжний центр”(2022) Павлюк, ОленаУ роботі розкрито теоретичні основи управління, описано неформальну освіту як інструмент розвитку громад та охарактеризовано правове регулювання діяльності організацій, що надають послуги неформальної освіти або у сфері неформальної освіти. Здійснено аналіз діяльності комунальної установи “Львівський міський молодіжний центр” та освітнього напряму цієї організації під брендом Lviv Open Lab. Описано проекти реалізовані під брендом Lviv Open Lab. Проведено аналіз оновленої стратегії та цілей освітнього напряму під брендом Lviv Open Lab та розроблено рекомендації щодо організаційного розвитку.Item Управління розвитком осередків ГО «Рух Олександра Педана «ДжуніорЗ»(2022) Павлічук, МаріяУ роботі на підставі дослідження поняття управління розвитку організації та його ефективності, правових основ створення осередків громадської організації, аналізування системи управління розвитком та поточного стану організаційної ефективності ГО «Рух Олександра Педана «ДжуніорЗ» розроблено рекомендації щодо масштабування діяльності ГО «Рух Олександра Педана «ДжуніорЗ» шляхом вдосконалення управління розвитком осередків, розроблено план створення осередків та управління їх ефективністю.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »