2019
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/4206
Browse
Search Results
Now showing 1 - 10 of 14
Item Розробка франчайзингу дитячого закладу "Пташеня. Дитячий простір"(2019) Бойкович, СоломіяУ досліджені з’ясовано доцільність створення франчайзингової моделі мережі приватних дитячих садків “Пташеня. Дитячий простір”, а також перспектив розвитку компанії після її впровадження.Item Cтворення тренінгового центру Майстерня Improv(2019) Бутеленко, Вікторія; Новак, ОльгаУ роботі розроблено запуск проекту по створенню у Львові першого в Україні improv-театр з тренінговим центром, навколо якого буде об’єднуватися спільнота активних людей та команди імпровізаторів. Оскільки зараз спільнота improv у Львові невелика, авторки дослідження розпочати свою діяльність з навчальних курсів Майстерня Improv.Item Розробка стратегії впровадження екологічних рішень в лінійку холодильного обладнання для рітейлу(2019) Вісин, Дмитро“Модерн-Експо” - це міжнародна компанія, глобальний виробник торгового обладнання та постачальник комплексних рішень для рітейлу.Item Стратегія створення компанії «MentorSpace»(2019) Гавриш, АндрійУ роботі розроблено стратегії створення та запуску компанії MentorSpace, яка існуватиме, щоб допомогти фахівцям у сфері ІТ покращити свої професійні навички за допомогою залучення експертів. Основа концепції MentorSpace — комбінації класичного менторства зі структурованим навчанням заради досягнення максимального ефекту. З іншого боку, MentorSpace створюється, щоб допомагати молодим або вже визнаним експертам галузі ІТ, розвиватися надалі в ролі наставників, отримувати додатковий заробіток та робити вклад у власний бренд.Item Inspiration Pill– сервіс організації авторських подорожей до США(2019) Глущенко, АнастасіяУ роботі створено сервіс з організації авторських турів Сполученими Штатами Америки Inspiration Pill, який допоможе поїхати до Америки за нетиповим туристичним маршрутом та на будь-який бюджет: починаючи з дорогих маршрутів та цілодобовим супроводом групи туристичним агентом, так і бюджетних турів для менш вибагливих туристів. Крім цього, компанія надаватиме послуги з організації турів до Сполучених Штатів під індивідуальний запит клієнта, враховуючи його побажання, бюджет та кількість людей в групі.Item Стратегія зменшення ризиків в контексті розвитку ландшафтної компанії «ETIS»(2019) Гузій, МаксимСтворено стратегію зменшення ризиків в контексті розвитку бізнесу ландшафтної компанії «Etis».Джерелом доходу бізнесу були послуги з ландшафтного проектування та будівництва.Item Розробка платформи психологічної допомоги(2019) Хорощенко, Анастасія; Гурська, ВікторіяУ дослідженні створено проект, який повинен забезпечити можливість надати людям, які потребують психологічної допомоги та/або воліють нею скористатися не залежно від їх географічної прив’язки або віросповідання, отримати таку кваліфіковану допомогу доступно, якісно та швидко у зручний для них спосіб із використанням сучасних технологій.Item Розробка бренду одягу HIGH C.(2019) Джала, Марія-ЯринаДосліджено проблему вибору одягу на щодень та систематизувати інформацію про етапи розробки бренду одягу для чоловіків та жінок. До одягу поставлено наступні вимоги: всі речі повинні легко комбінуватися між собою, для пошиття використовувати лише якісні матеріали, речі повинні бути зручними.Item Розробка концепції фермерського комплексу "КАЯН"(2019) Жеребецька, ГалинаРозроблено концепцію фермерського комплексу КАЯН, яка передбачає відпочинкову зону для зеленого туризму на селі; ферму для вирощування молочних корів; сироварню для переробки виготовленого молока у екологічну молочну продукцію та сири.Item Створення лапароскопічного симуляційного навчального центру(2019) Кійко, АнастасіяТема дослідження є максимально актуальною в рамках реформування системи надання хірургічних послуг на користь хірургії одного дня.Місія проекту - покращити медичну освіту за рахунок впровадження технологій на основі моделювання, навчальних програм та ресурсів, які покращують клінічну ефективність. Проаналізовано доцільність та ефективність реалізації лапароскопічного навчально-симуляційного центру. У роботі були проаналізовані основні джерела по темі дослідження, а саме проведене інтерв’ю з потенційними клієнтами та досліджений ринок.