Монографії, підручники та посібники
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/962
Browse
5 results
Search Results
Item Мотиваційний дискурс особистості: на шляху до соціальної психології мотивації(Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015) Климчук, ВіталійУ монографії представлено результати досліджень мотиваційного дискурсу особистості. Мотиваційний вимір життєсвіту розглянуто із соціально-психологічної дискурсивної позицій, у результаті чого автором вибудовано проект соціальної психології мотивації. На основі даних емпіричних досліджень автор описує структуру мотиваційного дискурсу, його кількісні і якісні характеристики, а також практики його конструювання. Презентовані оригінальні результати вивчення мотиваційного дискурсу у різних інтеракційних просторах: рекламному просторі, просторі соціальних мереж, просторі партнерського діалогу та владно-підвладної взаємодії. Для науковців, викладачів, студентів психологічних спеціальностей, аспірантів та усіх, хто цікавиться проблемами сучасної соціальної психології особистості.Item Соціально-психологічна підтримка адаптації ветеранів АТО(2016) Горбунова, Вікторія; Климчук, Віталій; Нетлюх, Галина; Романчук, Олег; Карачевський, АндрійУ посібнику Ви передусім знайдете інформацію про те, на чому ґрунтується програма (ідеї посттравматичного зростання, розвитку стресостійкості, когнітивно-поведінкова модель). Наступний блок інформація – про основі фокуси програми СППА (в), рекомендації щодо тривалості та частоти занять, мотиваційні інтервенції для ветеранів, поради ведучим груп щодо стилю й форми роботи. Окремо описані плани занять, їхній зміст із деталізацією кожного виду робіт, кожної вправи та техніки. Цей посібник призначено для ведучих груп соціально-психологічної підтримки та адаптації ветеранів (СППА (в)). Ведучими таких груп можуть бути психологи, соціальні працівники, священнослужителі, вчителі, медики.Item Тренинг внутренней мотивации(Речь, 2005) Климчук, ВиталийВ первом разделе представлены концепции внутренней мотивации, классические и современные исследования в этой сфере; обсуждаются прикладные аспекты теории внутренней мотивации — возможности ее использовании при разработке системы мотивирования персонала. Во втором разделе описаны общая структура Программы, использованные в Программе методы и методики (каузометрия, репертуарные решетки и терапия фиксированных ролей Джорджа Келли, возможности многомерного математического анализа полученных этими методами данных). В третьем разделе представлено детальное описание самой программы со всеми предлагаемыми в ней упражнениями и особенностями их использования. В четвертом разделе обсуждается анализ изменений, происходящих после завершения Программы. В приложении описан процесс проведения кластерного анализа оценочных решеток Дж. Келли в программе Statistica.Item Внутрішня мотивація учбової діяльності молоді: теорія, методика, програма розвитку(Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014) Климчук, Віталій; Горбунова, ВікторіяМонографія присвячена аналізу проблеми внутрішньої мотивації учбової діяльності молоді. Представлені теоретичні засади досліджень внутрішньої мотивації, наводяться описи опитувальників, спрямованих на її діагностику, а також презентується авторська комплексна методика дослідження внутрішньої мотивації, яка охоплює ситуаційний, ситуаційно-ціннісний та суб'єктно-ціннісний рівня, і дає змогу вивчити кожен із рівнів сутнісно, максимально глибоко і широко. Розроблена методика дозволяє проаналізувати зміст різних рівнів внутрішньої мотивації, зрозуміти специфіку індивідуального розвитку внутрішньої мотивації, виявити проблемні моменти в її ґенезі і точки стимуляції її розвитку, а також робити прогноз поведінки особистості у різних життєвих ситуаціях. Також – дає змогу не лише вираховувати індекси розвитку внутрішньої мотивації, але й будувати її математичні моделі, в яких цілісно представляти картину мотиваційної сфери особистості. В якості основи цієї методики слугують: 1) аналіз життєвого шляху особистості та застосування до його вивчення процедур математичного моделювання; 2) "Методика вивчення динаміки здібностей" О.Л. Музики; 3) теорія самодетермінації Е. Дісі, Р. Раяна.Item Психологія командотворення: ціннісно-рольовий підхід до формування та розвитку команд(2014) Горбунова, ВікторіяУ монографії представлено ціннісно-рольовий підхід у теорії та практиці командотворення, в межах якого розроблено авторську ціннісно-рольову концепцію формування і розвитку команд та низку ціннісно- рольових командотворчих технологій. Парадигмальні межі підходу задані суб’єкто-зорієнтованими теоріями, в яких обстоюється ціннісна унікальність свідомості, а також рольовими теоріями особистості, які ставлять у центр аналізу неповторність рольового репертуару кожної людини та її прагнення до рольової самореалізації. Для науковців та практиків, які стикаються із задачами командотворення у сферах науки, освіти, бізнесу, культури, політики, спорту тощо, а також усіх, хто цікавиться проблемами командного розвитку.