2021

Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/3645

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 19
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегія масштабування навчальної онлайн-платформи "Пошуршимо?"
    (2021) Пилипчук, Тетяна
    Платформа саморозвитку «Пошуршимо?» була заснована в 2012 році. Я, як засновниця проекту, хочу проаналізувати діяльність компанії за останні 4 роки та перевірити гіпотезу, яка полягає в побудові довготривалих стосунків з аудиторією як запоруки масштабування. Нашим цільовим ринком є саме Україна та українськомовний інформаційний простір. Саме тому для нас так важливо сформувати модель масштабування не шляхом виходу на нові ринку, а через поглиблення роботи на існуючому.
  • Thumbnail Image
    Item
    Building a platform for integration of AI-based algorithms into oncology diagnostic workflow
    (2021) Petryshak, Bohdan; Петришак, Богдан
    This research aims to develop a solution that will fit into the radiologists' workflow that will speed up evaluating cancer dynamics by saving time radiologists spend on manually measuring and comparing malignant lesions in CT scans. We will free up to 50% of their time performing this task.
  • Thumbnail Image
    Item
    Побудова інноваційної бізнес-моделі створення та розвитку бренду одягу "Pentro"
    (2021) Павліха, Петро
    Мета нашого проєкту - продемонструвати як за допомогою електронної комерції та цифрового маркетингу можна закріпитися на старому, гіпер конкурентному ринку, стимулюючи людей переходити на більш усвідомлене споживання одягу, а свою основну слабку сторону - відсутність капіталу, перетворити в головну перевагу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення конструктор-магазину прототипів MLP для продуктового дизайну
    (2021) Нема, Ксенія
    Дана дипломна робота спрямована на покращення бізнесу шляхом інтеграції додаткової моделі прибутку. Відкриття інтернет майданчику з магазином на базі дизайн-студії, яка спеціалізується на дизайні музичного програмного забезпечення має допомогти з одного боку дизайнерам швидше доставляти роботу для клієнтів, що виробляють програми та синтезатори для аудіо продуктів, з іншого збільшити пасивний прибуток та лояльність нових клієнтів для дизайн-студії.
  • Thumbnail Image
    Item
    Масштабування бізнесу дизайн-бюро «Hochu Rayu» через створення нового технологічного рішення у сфері роздрібної торгівлі
    (2021) Майба, Діана
    Мета даного проекту для дизайн-бюро – це створення нової дохідної ланки для дизайн-бюро Hochu Rayu, а також розширення існуючої клієнтської бази, через залучення власників мережевого бізнесу на етапі відкриття нових магазинів роздрібної торгівлі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення клініки Українського Католицького Університету як етап розвитку медичної школи
    (2021) Літвінов, Євген
    Мета даного магістерського проекту – оцінити доцільність створення Університетської клініки Українського католицького університету (УКУ), як один з етапів подальшого розвитку медичної школи.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка концепції створення пекарні крафтового хліба
    (2021) Левчинська, Катерина
    Метою даної дипломної роботи є створення та запуск пекарні, яка випікає корисний хліб на заквасці в місті Луцьку. Саме тому акцент робиться на вплив ферментації закваски на організм. Також потрібно коротко пояснити чому це один з ключових факторів, який потрібно знати усім.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка застосунку для ефективного й інтерактивного пошуку рецептів та приготування страв
    (2021) Лаба, Юрій
    Мета магістерської роботи - це спроба зробити інновацію на досить консервативному ринку кулінарних рецептів. Інновація полягає в тому, щоб дати людям емоцію від вибору і приготування їжі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка бізнес-моделі для комерціалізації проекту настільних ігор «Chuga»
    (2021) Кузьмук, Ольга
    Оскільки 21 століття характеризується стрімким розвитком різноманітних технологій, починаючи з самого малечку, діти мають можливість дивитись мультики на планшетах, відвідувати різноманітні гуртки через Zoom-платформу та навчатись, граючи у відеоігри. Проте, незважаючи на ефективність таких методів навчання, постійна напруженість очей та низька рухомість тіла призводять до суттєвих подальших проблем зі здоров’ям. Тому, багато батьків намагаються урізноманітнити дитяче дозвілля, використовуючи різноманітні книжки, ігри та іграшки. В настільні ігри можна грати цілою сім’єю, з друзями і знайомими. Також, відповідно до різноманітних досліджень, граючись, дитина навчається слідувати правилам, розвиває вміння стратегічно мислити та вчиться комунікувати з іншими. Таким чином, її навчання стає водночас веселим та ефективним.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка концепції та створення фітнес хабу Tribe
    (2021) Кравчук, Остап
    Метою проекту є розробка, адаптування та впровадження концепції фітнес хабу бутикового формату для ринку України.