2021
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/3645
Browse
Search Results
Item Стратегія масштабування навчальної онлайн-платформи "Пошуршимо?"(2021) Пилипчук, ТетянаПлатформа саморозвитку «Пошуршимо?» була заснована в 2012 році. Я, як засновниця проекту, хочу проаналізувати діяльність компанії за останні 4 роки та перевірити гіпотезу, яка полягає в побудові довготривалих стосунків з аудиторією як запоруки масштабування. Нашим цільовим ринком є саме Україна та українськомовний інформаційний простір. Саме тому для нас так важливо сформувати модель масштабування не шляхом виходу на нові ринку, а через поглиблення роботи на існуючому.Item Building a platform for integration of AI-based algorithms into oncology diagnostic workflow(2021) Petryshak, Bohdan; Петришак, БогданThis research aims to develop a solution that will fit into the radiologists' workflow that will speed up evaluating cancer dynamics by saving time radiologists spend on manually measuring and comparing malignant lesions in CT scans. We will free up to 50% of their time performing this task.Item Побудова інноваційної бізнес-моделі створення та розвитку бренду одягу "Pentro"(2021) Павліха, ПетроМета нашого проєкту - продемонструвати як за допомогою електронної комерції та цифрового маркетингу можна закріпитися на старому, гіпер конкурентному ринку, стимулюючи людей переходити на більш усвідомлене споживання одягу, а свою основну слабку сторону - відсутність капіталу, перетворити в головну перевагу.Item Створення конструктор-магазину прототипів MLP для продуктового дизайну(2021) Нема, КсеніяДана дипломна робота спрямована на покращення бізнесу шляхом інтеграції додаткової моделі прибутку. Відкриття інтернет майданчику з магазином на базі дизайн-студії, яка спеціалізується на дизайні музичного програмного забезпечення має допомогти з одного боку дизайнерам швидше доставляти роботу для клієнтів, що виробляють програми та синтезатори для аудіо продуктів, з іншого збільшити пасивний прибуток та лояльність нових клієнтів для дизайн-студії.Item Масштабування бізнесу дизайн-бюро «Hochu Rayu» через створення нового технологічного рішення у сфері роздрібної торгівлі(2021) Майба, ДіанаМета даного проекту для дизайн-бюро – це створення нової дохідної ланки для дизайн-бюро Hochu Rayu, а також розширення існуючої клієнтської бази, через залучення власників мережевого бізнесу на етапі відкриття нових магазинів роздрібної торгівлі.Item Створення клініки Українського Католицького Університету як етап розвитку медичної школи(2021) Літвінов, ЄвгенМета даного магістерського проекту – оцінити доцільність створення Університетської клініки Українського католицького університету (УКУ), як один з етапів подальшого розвитку медичної школи.Item Розробка концепції створення пекарні крафтового хліба(2021) Левчинська, КатеринаМетою даної дипломної роботи є створення та запуск пекарні, яка випікає корисний хліб на заквасці в місті Луцьку. Саме тому акцент робиться на вплив ферментації закваски на організм. Також потрібно коротко пояснити чому це один з ключових факторів, який потрібно знати усім.Item Розробка застосунку для ефективного й інтерактивного пошуку рецептів та приготування страв(2021) Лаба, ЮрійМета магістерської роботи - це спроба зробити інновацію на досить консервативному ринку кулінарних рецептів. Інновація полягає в тому, щоб дати людям емоцію від вибору і приготування їжі.Item Розробка бізнес-моделі для комерціалізації проекту настільних ігор «Chuga»(2021) Кузьмук, ОльгаОскільки 21 століття характеризується стрімким розвитком різноманітних технологій, починаючи з самого малечку, діти мають можливість дивитись мультики на планшетах, відвідувати різноманітні гуртки через Zoom-платформу та навчатись, граючи у відеоігри. Проте, незважаючи на ефективність таких методів навчання, постійна напруженість очей та низька рухомість тіла призводять до суттєвих подальших проблем зі здоров’ям. Тому, багато батьків намагаються урізноманітнити дитяче дозвілля, використовуючи різноманітні книжки, ігри та іграшки. В настільні ігри можна грати цілою сім’єю, з друзями і знайомими. Також, відповідно до різноманітних досліджень, граючись, дитина навчається слідувати правилам, розвиває вміння стратегічно мислити та вчиться комунікувати з іншими. Таким чином, її навчання стає водночас веселим та ефективним.Item Розробка концепції та створення фітнес хабу Tribe(2021) Кравчук, ОстапМетою проекту є розробка, адаптування та впровадження концепції фітнес хабу бутикового формату для ринку України.