2021

Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/2477

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Thumbnail Image
    Item
    Християнські цінності як засіб забезпечення принципу єдності виховних впливів у сучасній школі в контексті Галичини
    (2021) Чопко, Марія
    Авторка тексту звертає увагу на виховання молодого покоління, яке повинно базуватися на єдності методів та принципів педагогіки не лише світської, але й християнської. Теоретично і практично доносить розуміння того, що християнська педагогіка спрямована не на відторгнення окремих знань, а на гармонізацію процесу освіти та виховання молодого індивіда. Тому освітня та виховна діяльність на різних вікових етапах не має втрачати логічності та послідовності, не зароджувати протиріччя, а формувати моральну стійку особистість. У магістерській роботі виокремлено оптимальні принципи та методи виховання, які б варто поєднати, для оптимального педагогічного впливу на сучасну молодь.
  • Thumbnail Image
    Item
    Теорія і практика формування духовних цінностей в осіб з розумовою неповносправністю
    (2021) Пихальська, Наталія
    У роботі висвітлено теоретичні аспекти генези наукових досліджень й особливості статусу осіб з розумовою неповносправністю в Україні та представлено чинні практики щодо формування духовних цінностей означеної категорії осіб у діяльності громадських організацій та християнської церкви.
  • Thumbnail Image
    Item
    Відповідальність за створіння як одна з ключових компетентностей учнів старшої школи
    (2021) Мигалик, Тетяна
    У роботі здійснено теоретичний аналіз та емпіричне дослідження однієї з ключових компетентностей учнів старшої школи – моральної відповідальності за створіння (екологічної компетентності). У тексті передбачено комплексне дослідження проблематики компетентнісного підходу в сучасному навчально-виховному процесі осіб 15-18 років, зокрема сфокусовано на одній із ключових – екологічній компетентності, яка буде розглядатися крізь призму морального богослов’я, тобто моральній відповідальності за створіння. В магістерській роботі виокремлені суттєві характеристики екологічної компетентності; використовуючи їх як критерії опитування, проведено анкетування учнів. Беручи до уваги отримані результати дослідження, запропоновані шляхи оптимізації стану моральної відповідальності учнів (екологічної компетентності) методами педагогіки та катехитики.
  • Thumbnail Image
    Item
    Біблійна спільнота як метод катехизи осіб періоду ранньої зрілості
    (2021) Мандзюк, Оксана
    У роботі здійснено теоретичний аналіз та проведено емпіричне дослідження специфіки парафіяльної біблійної спільноти як методу катехизи осіб періоду ранньої зрілості.
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціально-педагогічні аспекти християнського виховання "дітей вулиці"
    (2021) Захарчишин, Зоряна
    У роботі представлені практичні основи організації соціально-педагогічної роботи з дітьми вулиці на християнських засадах. Автор також описує «запобіжну систему» виховання й педагогічне мислення св. Івана Боско, просвітницько-виховну діяльність блаженного О. Піно (Джузеппе) Пульїзі з «дітьми вулиці», та практики: «Кризового центру «діти вулиці» «Карітас-Львів УГКЦ» щодо християнського виховання; соціального служіння протестантів у християнському вихованні «дітей вулиці». В основному розділі пропонованої роботи, проаналізовано наукові розвідки вчених щодо асоціального явища «діти вулиці», як анорму світу дитинства та представлено змістові характеристики базових понять та категорій дослідження, з’ясовано специфіку, причини та тенденції явища «діти вулиці».
  • Thumbnail Image
    Item
    Цінності та моральні орієнтири молоді, яка покинула тоталітарні секти
    (2021) Жук-Гординський, Юрій
    Робота присвячена дослідженню аксіологічної складової та моральних орієнтирів молодих осіб, які стали жертвами псевдорелігійних культів. Зокрема, в рамках наукового дослідження особлива увага приділялась важливим аспектам практик профілактики, духовного супроводу та реабілітації молоді, яка покинула тоталітарні секти. Автор також презентує досвід зарубіжних країн та церков в протидії релігійним новоутворенням. Велика увага в роботі приділяється вивченню концептуальних підходів до формування моральних цінностей молоді, впливу родинного виховання на аксіологічну орієнтацію та духовно-моральну складову особистості. Для запобігання дискусії щодо вчення тоталітарних релігійних організації було вироблено підхід до вивчення умов виникнення тоталітарних сект, їх первинної історії та постатей засновників. Так, в дослідженні демонструється, тоталітарна секта виглядає творінням «рук людських» та пориває усілякий кон’юктурно-релігійний аспект з віровченням будь-якої релігійної традиції.
  • Thumbnail Image
    Item
    Діяльність підпільних греко-католицьких спільнот у м. Львові у 1960–1980-х роках (на прикладі мікрорайону Левандівка)
    (2021) Гривна, Лідія
    Магістерська робота – одна з перших спроб представити життя підпільних греко-католицьких спільнот на Левандівці. Опрацювання теми дає можливість прослідкувати життя та діяльність священиків, які проживали та душпастирювали в мікрорайоні, монаші осередки та родини мирян, які залишалися вірними своїй Церкві. Важливим є дослідження взаємозв’язків та співпраці греко-католиків Левандівки, зокрема, як відбувався пошук кандидатів на священиків, формування монаших спільнот, залучення вірних в рух за легалізацію УГКЦ.
  • Thumbnail Image
    Item
    Християнське виховання дітей дошкільного віку в Україні (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)
    (2021) Бабюк, Наталія
    У маґістерській роботі проаналізовано та розкрито особливості християнського виховання дітей дошкільного віку в кінці ХХ – на початку ХХІ століття та описано практики впровадження новітніх програм в наявний процес виховання дітей.