2019

Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/1720

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 23
  • Thumbnail Image
    Item
    Кампанія за створення Комісії США по голоду: за матеріалами видань Свобода, Америка, The Ukrainian Weekly
    (2019) Гаврилюк, Христина
    Україно-російський конфлікт призвів до інтенсивної актуалізації теми голоду 1932-33-го років та включення Голодомору до українського наративу в цьому конфлікті. Важливим залишається його міжнародне визнання. Восени 2018 рокуСенат та Палата представників Конгресу США визнала Голодомор геноцидом українського народу. Постановча частина резолюції містить визнання висновків Урядової Комісії США щодо голоду 1932-1933-го років, зокрема, про те, що «Сталін та його оточення вчинили у 1932-33-х геноцид проти українців».
  • Thumbnail Image
    Item
    «Молитвою і працею»: документальний короткометражний фільм
    (2019) Горбань, Діана
    Документальне кіно в Україні розпочало стрімкий розвиток під час Революції гідності і активно продовжує розвиватися. У 2018 році на головному фестивалі документального кіно про права людини «Docudays.UA» запровадили окремий конкурс національних повнометражних фільмів, дедалі більша кількість українських фільмів перемагають у міжнародних фестивалях. Документалістика відходить від традиційного телевізійно-публіцистичного формату і з’являється попит на «живе кіно». Якщо у 2014-2015 роках переважали теми Майдану, а згодом - війни на Донбасі, то зараз документалісти рефлексують на особисті і суспільно-соціальні теми, а суспільно-політичні проблеми стають радше контекстом, аніж основним фокусом історій.
  • Thumbnail Image
    Item
    Революція гідності в роботах українських та закордонних фотожурналістів: семіотичний інструментарій
    (2019) Джуфер, Катерина
    Візуальна комунікація займає одне з найважливіших місць в житті людини. Маючи здатність запам’ятовувати тільки 10% інформації, яку ми сприймаємо на слух, та 20% під час читання, все інше ми сприймаємо виключно за допомогою візуальних засобів. В порівнянні із іншими типами комунікації вони швидко сприймаються і, таким чином, економлять час, чітко транслюють необхідний меседж та закарбовуються в пам’яті на довгий період часу. Людський мозок має здатність опрацьовувати зображення в декілька разів швидше, аніж текстову інформацію, тому саме фотографія стає одним із найбільш поширених засобів комунікації.
  • Thumbnail Image
    Item
    Пояснювальна журналістика на прикладі інфраструктурної тематики (цикл аналітичних матеріалів)
    (2019) Ейсмунт, Вікторія
    Останніх декілька років у медіа-галузі спостерігається значний розвиток пояснювальних матеріалів як об’ємних аналітичних текстів, так і коротких роз’яснювальних коментарів із інфографікою замість цифр. Це покликано відродженням у 2014 році пояснювальних та data-медій, спершу в американській журналістиці, а згодом й в українській. В Україні через півроку після США відкривають проект Vox, що на тлі фейкових новин та пропаганди починає публікувати пояснювальні матеріали на різну тематику.
  • Thumbnail Image
    Item
    (Не)закриті спільноти: документальні фотоісторії
    (2019) Ільченко, Анна
    Фотографію у журналістиці радше сприймають як ілюстрацію, а не самостійне висловлювання. Проте візуальний образ має сильний миттєвий вплив на аудиторію: для його декодування потрібно менше часу, ніж на читання тексту. Документальна фотографія допомагає читачу/глядачу наблизитися до проблеми з якою працює фотограф, вона дозволяє глибше поринути у тему та, на рівні «читання знаків та символів», скласти власну думку.
  • Thumbnail Image
    Item
    Кросплатформовий проект СІЗІФ: концепція, монетизація, стратегія просування
    (2019) Кіптенко, Тамара
    Актуальність дослідження ​полягає в тому, що діджиталізація змінила більшість сфер життя, зокрема, медіа. Традиційні видання мають адаптувати свій контент під вимоги ринку, водночас виникають нові ЗМІ, які повністю базуються на технології New Media. Важливо розуміти, яким потребам аудиторії мають відповідати медіа нового покоління, які основні критерії технології New Media забезпечують успіх для ЗМІ, як медіа трансформують свої стратегії.