2019
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/1720
Browse
Search Results
Item Візуалізація даних як інструмент сторітеллінгу для локальних ньюзрумів(2019) Аргірова, ГаннаItem «Повернення на Батьківщину»: історії успіху(2019) Арович, ВасильItem Item Трансформації та розвиток локальних медій в Україні: цикл експертних інтерв’ю(2019) Матевощук, ВікторіяItem Кампанія за створення Комісії США по голоду: за матеріалами видань Свобода, Америка, The Ukrainian Weekly(2019) Гаврилюк, ХристинаУкраїно-російський конфлікт призвів до інтенсивної актуалізації теми голоду 1932-33-го років та включення Голодомору до українського наративу в цьому конфлікті. Важливим залишається його міжнародне визнання. Восени 2018 рокуСенат та Палата представників Конгресу США визнала Голодомор геноцидом українського народу. Постановча частина резолюції містить визнання висновків Урядової Комісії США щодо голоду 1932-1933-го років, зокрема, про те, що «Сталін та його оточення вчинили у 1932-33-х геноцид проти українців».Item «Молитвою і працею»: документальний короткометражний фільм(2019) Горбань, ДіанаДокументальне кіно в Україні розпочало стрімкий розвиток під час Революції гідності і активно продовжує розвиватися. У 2018 році на головному фестивалі документального кіно про права людини «Docudays.UA» запровадили окремий конкурс національних повнометражних фільмів, дедалі більша кількість українських фільмів перемагають у міжнародних фестивалях. Документалістика відходить від традиційного телевізійно-публіцистичного формату і з’являється попит на «живе кіно». Якщо у 2014-2015 роках переважали теми Майдану, а згодом - війни на Донбасі, то зараз документалісти рефлексують на особисті і суспільно-соціальні теми, а суспільно-політичні проблеми стають радше контекстом, аніж основним фокусом історій.Item Революція гідності в роботах українських та закордонних фотожурналістів: семіотичний інструментарій(2019) Джуфер, КатеринаВізуальна комунікація займає одне з найважливіших місць в житті людини. Маючи здатність запам’ятовувати тільки 10% інформації, яку ми сприймаємо на слух, та 20% під час читання, все інше ми сприймаємо виключно за допомогою візуальних засобів. В порівнянні із іншими типами комунікації вони швидко сприймаються і, таким чином, економлять час, чітко транслюють необхідний меседж та закарбовуються в пам’яті на довгий період часу. Людський мозок має здатність опрацьовувати зображення в декілька разів швидше, аніж текстову інформацію, тому саме фотографія стає одним із найбільш поширених засобів комунікації.Item Пояснювальна журналістика на прикладі інфраструктурної тематики (цикл аналітичних матеріалів)(2019) Ейсмунт, ВікторіяОстанніх декілька років у медіа-галузі спостерігається значний розвиток пояснювальних матеріалів як об’ємних аналітичних текстів, так і коротких роз’яснювальних коментарів із інфографікою замість цифр. Це покликано відродженням у 2014 році пояснювальних та data-медій, спершу в американській журналістиці, а згодом й в українській. В Україні через півроку після США відкривають проект Vox, що на тлі фейкових новин та пропаганди починає публікувати пояснювальні матеріали на різну тематику.Item (Не)закриті спільноти: документальні фотоісторії(2019) Ільченко, АннаФотографію у журналістиці радше сприймають як ілюстрацію, а не самостійне висловлювання. Проте візуальний образ має сильний миттєвий вплив на аудиторію: для його декодування потрібно менше часу, ніж на читання тексту. Документальна фотографія допомагає читачу/глядачу наблизитися до проблеми з якою працює фотограф, вона дозволяє глибше поринути у тему та, на рівні «читання знаків та символів», скласти власну думку.Item Кросплатформовий проект СІЗІФ: концепція, монетизація, стратегія просування(2019) Кіптенко, ТамараАктуальність дослідження полягає в тому, що діджиталізація змінила більшість сфер життя, зокрема, медіа. Традиційні видання мають адаптувати свій контент під вимоги ринку, водночас виникають нові ЗМІ, які повністю базуються на технології New Media. Важливо розуміти, яким потребам аудиторії мають відповідати медіа нового покоління, які основні критерії технології New Media забезпечують успіх для ЗМІ, як медіа трансформують свої стратегії.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »